پاسخگویی به ۳۴ هزار و ۷۹۴ درخواست طلاب و اساتید در پیشخوان مجازی
حجتالاسلام والمسلمین همتیان، از پاسخگویی به ۳۴ هزار و ۷۹۴ درخواست طلاب و اساتید حوزه توسط معاونت آموزش حوزه علمیه قم از طریق پیشخوان مجازی آموزش خبر داد.
حجتالاسلام والمسلمین علیاصغر همتیان معاون آموزش حوزه علمیه قم در گفتوگو با خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر اظهار کرد: آیتالله اعرافی مدیر محترم حوزههای علمیه، مکرراً در جلسات مختلف با اشاره به ضرورت استفاده بیشتر از پیشخوان مجازی، تأکید کرد، تمامی درخواستها و مشکلات اداری طلاب باید بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخ داده شود. بر این اساس در سال ۱۴۰۳ معاونت آموزش حوزه علمیه قم، به ارائه خدمات از طریق پیشخوان مجازی، اهتمام بیشتری داشته و موفق به دریافت و پاسخگویی به ۳۴ هزار و ۷۹۴ درخواست اساتید و طلاب محترم گردید.
وی بر این نکته هم تأکید کرد: اغلب درخواستهای طلاب و اساتید از طریق پیشخوان مجازی، قابل طرح و پیگیری بوده و همکاران معاونت آموزش حوزه علمیه قم تلاش میکنند، در سال جدید در کمترین زمان ممکن و حداکثر تا ۴۸ ساعت، پاسخ لازم ارائه شود.
معاون آموزش حوزه علمیه قم در پایان گفت: در کنار افزایش گستره پوشش خدمات پیشخوان مجازی، دقت در پاسخدهی و کاهش ارجاعات امر مهم دیگری است که دنبال میشود و امیدواریم، در آینده نزدیک شاهد توفیقات قابل توجهی در این امور باشیم.