printlogo


printlogo


تأکید اساتید حوزه علمیه قم بر حفظ انسجام ملی
جمعی از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت حفظ انسجام ملی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در راستای حضور مقتدرانه و مستمر مردم در بیش از ۱۰۰ شب گذشته در خیابان‌ها، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، با صدور بیانیه‌ای، بر ضرورت حفظ انسجام ملی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
آنچه که اکنون پس از حدود ۱۰۶ شب از تجمعات مردمی در محکومیت جنگ تحمیلی سوم از سوی آمریکا و اسرائیل و مطالبه برخورد قاطع با دشمن، ضروری به نظر می‌رسد، حفظ انسجام و وحدت ملی است که امروزه مورد هجمه جنگ ترکیبی دشمن قرار گرفته است؛ به‌راستی حضور مقتدرانه مردم در خیابان، قدرت نیروهای نظامی را دوچندان کرده و آثار استیصال در جبهه دشمن را نمایان نموده است؛ از این‌رو تلاش دشمن برای ایجاد دوقطبی در صفوف مردم، یکی از مهمترین حربه‌ها برای سست‌کردن حضور مردمی در خیابان است؛ لذا توصیه می‌شود که مردم همان‌طور که در پیام رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) آمده است، اولاً خیابان را ترک ننمایند و ثانیاً از هرگونه اقدام موجب اختلاف بپرهیزند.
از سوی دیگر از دستگاه دیپلماسی و کارگزاران نظام اسلامی می‌خواهیم که با محاسبه دقیق و به‌معنای واقعی به‌دور از هرگونه خطای محاسباتی قدم بردارند و اسلام و خطوط تعیین‌شده توسط ولی‌فقیه حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای(مدظله العالی) را سرلوحه اقدامات خویش قرار دهند.