printlogo


printlogo


مدیر جامعة‌الزهرا(س) تبیین کرد
توسعه پذیرش در سطح ۲ و شایسته‌گزینی در سطح ۳ و 4
مدیر جامعة‌الزهرا(س) توسعه پذیرش در سطح ۲ و شایسته‌گزینی در سطح ۳ و ۴ را، از سیاست‌های پذیرشی این مؤسسه علمی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم سیده‌زهره برقعی، مدیر جامعة‌الزهرا(س)، ۲۳ اردیبهشت در حاشیه برگزاری آزمون ورودی در گفت‌و‌گو با واحد خبر، با اشاره به اینکه پذیرش در جامعة‌الزهرا(س) هدفمند شده است و داوطلبان باانگیزه بالا در آزمون ورودی ثبت‌نام و شرکت می‌کنند، بیان کرد: این مسئله نشان‌دهنده کارآمدی بالای دانش‌آموختگان این مرکز علمی است.
وی افزایش حدود ۱۰ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی امسال را نسبت به سال گذشته باوجود شرایط کرونایی، نشان‌دهنده انگیزه بالای علاقه‌مندان به تحصیل در جامعة‌الزهرا(س) دانست.
مدیر جامعة‌الزهرا(س) ادامه داد: برنامه و سیاست ما در سطح ۲، توسعه پذیرش همراه با مهارت‌افزایی بر اساس کارویژه‌های تعریف‌شده برای طلاب است تا طلاب این مقطع، در طول دوره تحصیل با مهارت‌های مرتبط و مورد نیاز آن کارویژه‌ها آشنا شوند. برای رسیدن به این هدف، چند راهکار مطرح شده که در حال بررسی آنها برای پیاده‌سازی یکی از این راهکارها در سطح ۲ هستیم.
وی شایسته‌گزینی را سیاست جامعة‌الزهرا(س) در پذیرش طلاب سطح ۳ و ۴ عنوان کرد و گفت: طبق اساسنامه یکی از وظایف ما، تربیت استاد و مدیر برای سایر حوزه‌های علمیه خواهران است؛ از این‌رو در این دو سطح، پذیرش از میان نخبگان علمی خواهد بود تا به این هدف نیز دست یابیم.
خانم برقعی در پایان، از تلاش همکاران در بخش سنجش و پذیرش و فناوری اطلاعات، برای برگزاری منظم و بدون مشکل آزمون ورودی امسال، تقدیر کرد.