printlogo


printlogo


پیام تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی درگذشت طلبه قزوینی در حادثه سیل رفسنجان
آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت حجت‌الاسلام مصطفی نصیری و همسرشان را که در حادثه سیل جنوب و در راه سفر تبلیغی جان خود را از دست دادند، تسلیت گفتند.

  آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه
انا لله و‌انا الیه راجعون
درگذشت دانشور ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مصطفی نصیری(ره) و همسر مکرمه‌شان که در حادثه سیل جنوب و در راه سفر تبلیغی جان خود را از دست دادند، موجب تأسف گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان آن مبلغ بااخلاص را به خانواده، دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و برای ایشان و همسر فقیدشان، علو درجات و حشر با اولیای الهی و ائمه معصومین(ع) و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

  حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین
درگذشت حجت‌الاسلام آقای مصطفی نصیری، روحانی مبلّغ معارف دینی و همسر گرامی‌شان، موجب تأثر و تألم فراوان گردید. فقدان آن‌مرحوم را به خانواده محترم، حوزه‌ علمیه، روحانیون و جامعه مبلغین تسلیت عرض می‌کنم. از خدای متعال برای آن فقید سعید، هم‌نشینی با اباعبدالله‌الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم.
یادآوری می‌شود، حجت‌الاسلام مصطفی‌ نصیری، طلبه جهادی و از طلاب مدرسه فقهی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) که برای تبلیغ به رفسنجان رفته بود، در مسیر تبلیغ گرفتار سیل شد و در شب اول محرم به‌اتفاق همسرش دارفانی را وداع گفت. این روحانی جهادی از شاعران آیینی و جبهه هنری انقلاب بود و سروده‌هایی در رثای اهل‌بیت(ع) سروده است. رسیدگی به امور محرومان از دیگر فعالیت‌های مرحوم حجت‌الاسلام نصیری بود.