هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

رهبر معظم انقلاب، پرچم پیشرفت علمی و مقاومت ملت را برافراشته نگه ‌داشته است

آیت‌الله کعبی

رهبر معظم انقلاب، پرچم پیشرفت علمی و مقاومت ملت را برافراشته نگه ‌داشته است

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پرچم پیشرفت علمی و مقاومت ملت را برافراشته نگه ‌داشته است، یادآور شد: مرز مقاومت یک مرز جهادی و در امتداد مرز اعتقادی است. فرآیند انقلاب به مرگ تدریجی و نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد؛ لذا در این مسیر باید حوزویان و دانشگاهیان نظریه تمدنی انقلاب اسلامی را شناخته و به گفتمان تبدیل کنند و در مرحله بعدی، باید برای اجرایی‌سازی این تمدن تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله کعبی در آیین رونمایی از کتاب «برجام، آئینه عبرت» که در سالن جلسات مرکز مطالعات راهبردی حوزه و انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های ۱۰ساله حجت الاسلام والمسلمین نبویان در عرصه جهاد تبیین برای اقتدار هسته‌ای ایران سپاسگزارم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب تمدنی است، مطرح کرد: تمدن برخاسته از هویت انقلاب اسلامی سه ضلع اصلی شامل اسلام ناب محمدی، پیشرفت در حوزه علم و فناوری و اقتدار دفاعی، نظامی و امنیتی است.
عضو خبرگان رهبری، با بیان اینکه ایمان بدون علم بی‌فایده و علم بدون ایمان جنایت است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در تلاش است، با تلفیق علم و ایمان تمدن‌سازی کند.
وی با اشاره به اینکه در مسئله برجام دشمن اقتدار ملت ایران را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن در نظر دارد، ملت ایران به‌جای مقاومت، تسلیم بوده و به‌جای علم، وابستگی داشته باشد.
آیت‌الله کعبی با بیان اینکه این موضوع در داستان غمگین برجام قابل مشاهده است، تصریح کرد: متأسفانه هیچ‌کدام از ۹ بند شروط مقام معظم رهبری در برجام رعایت نشد.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، پرچم پیشرفت علمی و مقاومت ملت، انقلاب اسلامی را برافراشته نگه ‌داشته است، یادآور شد: مرز مقاومت یک مرز جهادی و در امتداد مرز اعتقادی است.
عضو خبرگان رهبری، با بیان اینکه فرآیند انقلاب به مرگ تدریجی و نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد، ابراز کرد: این اتفاق بزرگ، کلید رمزآلود ظهور حضرت حجت(عج) است.
وی با اشاره به اینکه در این مسیر باید حوزویان و دانشگاهیان، نظریه تمدنی انقلاب اسلامی را شناخته و به گفتمان تبدیل کنند، بیان کرد: در مرحله بعدی باید برای اجرایی‌سازی این تمدن تلاش کرد.
آیت‌الله کعبی اضافه کرد: پیوند نسل‌ها تضمین‌‌کننده ادامه راه انقلاب اسلامی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ناگفتنی‌های برجام برای ملت ایران بسیار زیاد است، اظهار کرد: ملت ایران، ملت قدردان و هوشمندی است که باید این ناگفتنی‌ها برای آن‌ها تبیین شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه