هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

شماره خبر : 3639
منتشر شده در مورخ : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
ساعت : 18:43
مراسم تکریم از خبرنگاران خبرگزاری حوزه برگزار شد

با حضور آیت الله اعرافی؛

مراسم تکریم از خبرنگاران خبرگزاری حوزه برگزار شد

مراسم تکریم روز خبرنگار و خبرنگاران خبرگزاری حوزه و همکاران و فعالان مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حضور مدیرحوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم روز خبرنگار و خبرنگاران خبرگزاری حوزه و همکاران و فعالان مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حضور آیت الله اعرافی، مدیرحوزه های علمیه و خبرنگاران و مدیران رسانه حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم که به صورت زنده برای دفاتر و نمایندگی های خبرگزاری حوزه در استانها و خارج از کشور پخش می شد، ابتدا آقای علی علیزاده دبیر استانهای خبرگزاری حوزه، گزارشی اجمالی از برخی فعالیت ها و ظرفیت های خبرگزاری حوزه در استانها ارائه کرد و سپس حجت الاسلام مکتب دار گزارشی از نشریه عربی «الآفاق» ارائه کرد و در ادامه آقای اکبر پوست‌چیان از خبرنگاران و فعالان رسانه به بیان خاطرات و مخاطرات در عرصه خبر و اطلاع رسانی پرداخت و در انتهای این بخش از برنامه ها حجت الاسلام سیدعقیل عباس به نمایندگی از خبرنگاران بخش اردو زبان خبرگزاری حوزه، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخت.

یکی از بخش های جالب توجه این برنامه این بود که آیت الله اعرافی قبل از آغاز صحبت های خود، اعلام تریبون آزاد کرد و خواستار بیان دیدگاه ها و انتقادات خبرنگاران و حاضرین در این مراسم بدون هرگونه ملاحظه ای کرد که در نهایت دو نفر از خبرنگاران بی پرده صحبت های خود را با مدیر حوزه های علمیه در میان گذاشتند.

حجت الاسلام رستمی سرپرست مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با خیرمقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه‌ای از جمله شهید صارمی، گفت: مباحث رسانه‌ای و خبری در طول سال همواره ادامه دارد و با تلاش‌های خبرنگاران مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه توانسته است به جایگاه‌های مهمی دست پیدا کند.

در ادامه آیت الله اعرافی با تقدیر و تمجید از خبرنگاران عرصه های مختلف خبری در رسانه های متعدد و متکثر به ویژه حوزه دین گفت: کار دشوار و سخت خبرنگاری باید به عنوان یک کارسخت و ارزشمند به شمار بیاوریم.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه روز خبرنگار همزمان با جریان خبرنگاری عاشورا شده است، مطرح کرد: در این ایام شاهد روایت‌گری صحیح و درست خاندان اهل بیت(ع) از جریان عاشورا هستیم.

ارسال دیدگاه