هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین و علمای بلاد برگزار شد

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین و علمای بلاد برگزار شد

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان با شعار «رسالت حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام اسلامی»  طی روزهای 11 و 12 اسفند در مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران برگزار شد.

 در این اجلاسیه علاوه بر شخصیت‌های برجسته حوزوی، رییس قوه قضاییه و وزیر اطلاعات نیز سخنرانی کردند.
خاطرنشان می‌شود در این اجلاسیه، آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،  حجت‌الاسلام والمسلمین  محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیات مقتدایی  و خاتمی، تعدادی از اساتید و علمای استان‌های تهران، سمنان و البرز، رییس قوه قضاییه، وزیر اطلاعات، به طرح دیدگاه‌ها و ‌نظرات خود در خصوص مسائل تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی و رسالت روحانیت در مقابله با شبهه‌افکنی دشمنان و معاندان پرداختند.
خاطرنشان می‌شود، برگزاری کمیسیون‌های پنجگانه با حضور رؤسا و دبیران این کمیسیون‌ها،  از دیگر برنامه‌های اجلاسیه دهم منطقه‌ای جامعه مدرسین و علمای بلاد بود. پایان‌بخش این اجلاسیه نیز، قرائت بیانیه پایانی دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای استان‌های تهران، البرز و سمنان بود که به 5 امر مهم تأکید داشت.
شایان ذکر است، محتوای کامل ارائه شده دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین، در شماره آینده هفته‌نامه افق حوزه به صورت ویژه چاپ  و منتشر می‌گردد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه