هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

همه مسئولان ضمن حفظ انسجام کشور، مرزهای عفاف و حجاب را پاس بدارند

در پیام تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی شهادت حمیدرضا الداغی تصریح شد

همه مسئولان ضمن حفظ انسجام کشور، مرزهای عفاف و حجاب را پاس بدارند

مدیر حوزه‌های علمیه در پیام خود از همه مسئولان و فعالان سیاسی و فرهنگی و دینی خواست، ضمن حفظ انسجام و همدلی کشور، مسئولانه و دلسوزانه مرزهای عفاف و حجاب را پاس بدارند و با هرگونه تعدی و تعرض به حریم زن و خانواده با قاطعیت برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی، شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر، حمیدرضا الداغی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
شهادت غیور‌مرد خطه ایران‌زمین حمیدرضا الداغی، نمادی از غیرت و شرافت حیای مرد و زن ایرانی است که قرن‌هاست در این مرز و بوم در تار و پود فرهنگ ایرانی عجین شده و با درآمیختگی با معارف بلند وحیانی اسلام، به ابعاد و جلوه‌های درخشانی رسیده است و در کنار حفظ زن و ناموس ایرانی، حفظ و صیانت از آب، خاک، فکر، باور، اخلاق، علم، اقتدار، هویت و باور و فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی را هم پوشش داده است.
ایران اسلامی با این حمیت‌ها، غیرت‌ها، رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها، به آینده درخشان و شایسته خود خواهد رسید و همه توطئه‌ها و کینه‌ورزی‌ها و کاستی‌ها را برطرف خواهد کرد.
شهید خوش‌غیرت ما نشان داد، عفاف و حجاب و حیای زن و مرد ایرانی سرمایه گران‌سنگی است که نثار جان در راه آن عین حیات و اخلاق‌مداری و فطرت‌خواهی و فضیلت‌طلبی است. حوزه‌های علمیه، شهادت این شهید عفاف و حیا را به خانواده مکرم الداغی و همه غیورمندان ایران‌زمین تبریک و تسلیت گفته، علو درجات را برای ایشان مسئلت می‌کند و از همه مسئولان و فعالان سیاسی و فرهنگی و دینی می‌خواهد، ضمن حفظ انسجام و همدلی کشور، مسئولانه و دلسوزانه مرزهای عفاف و حجاب را پاس بدارند و با هرگونه تعدی و تعرض به حریم زن و خانواده با قاطعیت برخورد کنند.

ارسال دیدگاه