هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  31 مرداد آخرین مهلت  ارسال مقاله به هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی

  31 مرداد آخرین مهلت  ارسال مقاله به هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی

دبیر مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، آخرین مهلت ارسال مقاله برای هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی را پایان مردادماه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی رئیس دبیرخانه دائمی و دبیر علمی هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، در گفت‌وگویی ضمن اعلام استقبال گسترده اساتید و پژوهشگران برای ثبت چکیده و مقاله در سایت دبیرخانه آنلاین کنگره، گفت: در این مدت کوتاه حدود ۲۰۰ چکیده و مقاله، به دبیرخانه کنگره رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ارسال مقاله که ۳۱ مردادماه می‌باشد، این عدد به بیش از ۸۰۰ چکیده و مقاله برسد.
دبیر مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، ضمن اشاره به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی در روزهای اخیر درباره تمدید مهلت ارسال چکیده مقاله تصریح کرد: با توجه به اینکه مهلت ارسال فایل کامل مقالات تا پایان مردادماه می‌باشد، تمامی پژوهشگران و اساتیدی که هنوز چکیده مقاله خود را بارگذاری نکرده‌اند، همچنان می‌توانند چکیده یا اصل مقاله خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، آبان‌ماه سال جاری، با مشارکت ۵۰ مرکز مهم و معتبر آموزشی و پژوهشی کشور و در قالب ۱۵ کمیسیون برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه