هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

حضور انتشارات المصطفی در سه عرصه بین‌الملل، عمومی و مجازی در نمایشگاه کتاب تهران

حضور انتشارات المصطفی در سه عرصه بین‌الملل، عمومی و مجازی در نمایشگاه کتاب تهران

مرکز بین‌المللی نشر المصطفی برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همزمان در سه حوزه بین‌الملل، بخش عمومی و فضای مجازی شرکت نموده است.

رئیس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، ضمن ارائه گزارشی از نحوه حضور جامعةالمصطفی در سی‌‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با شعار «با کتاب سلامتیم»، اظهار کرد: مرکز بین‌المللی نشر المصطفی برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همزمان در سه حوزه بین‌الملل، بخش عمومی و فضای مجازی شرکت نموده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوبخت، با بیان اینکه مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، با همکاری معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی، حضور چشم‌گیری در بخش بین‌الملل این دوره از نمایشگاه داشته است، خاطرنشان کرد: جامعةالمصطفی در بخش بین‌الملل سی‌‌و‌سومین نمایشگاه کتاب تهران، با ارائه بیش از ۴۰۰ کتاب تألیفی و ترجمه، به ۳۵ زبان بین‌المللی، حضور چشم‌گیری در این دوره از نمایشگاه رقم زده است.
وی ضمن اشاره به تقویت زیرساخت‌های فناوری مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، تصریح کرد: بیش از 1000 عنوان کتاب منتشرشده در جامعةالمصطفی، در سامانهketab.ir بارگذاری شده و در فرایند ارائه و فروش قرار گرفته و به‌صورت مستقل توسط این مرکز، پشتیبانی، ساماندهی و ارائه می‌شود.
رئیس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، ارائه بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب عمومی چاپ‌شده از سال ۹۷ تاکنون را، از دیگر عرصه‌های حضور مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توصیف کرد.
گفتنی است، سی‌‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با شعار «با کتاب سلامتیم»، از  21 تا 31 اردیبهشت میزبان حضور فرهیختگان و علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه