هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فعالیت ۵۶ هزار مبلغ اعزامی و بومی توسط سازمان اوقاف طی سال‌های 1397 تا ۱۴۰۰

فعالیت ۵۶ هزار مبلغ اعزامی و بومی توسط سازمان اوقاف طی سال‌های 1397 تا ۱۴۰۰

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: طی سال‌های 1397 تا ۱۴۰۰ بیش از ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر مبلغ اعزامی و بومی در سراسر کشور و در مناسبت‌های مختلف به‌کار گرفته شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام ‌هادی شفیع‌زاده در آیین تجلیل از همسران سرگروه‌ها و معاونان تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف که در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) قم برگزار شد، اظهار کرد: اگر صبر و شکیبایی خانواده مبلغان نبود، امروز شاهد شکوفایی امر تبلیغ نبودیم.
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، با بیان اینکه به‌خاطر شیوع کرونا طی دو سال اخیر، بقاع متبرکه و مساجد با تعطیلی روبه‌رو بودند، گفت: به این ترتیب فضای تبلیغی هم با محدودیت مواجه شد و اگر توجه مدیران سازمان اوقاف و تلاش جهادی مبلغان و خانواده‌هایشان نبود، نمی‌توانستیم بار تبلیغ را از زمین بلند کنیم.
وی ادامه داد: اسفند ۱۳۹۸ بیماری کرونا در ایران شیوع پیدا کرد و متعاقب آن، طرح آرامش بهاری نوروز ۹۹ هم برگزار نشد؛ ولی طرح ضیافت الهی با همه محدودیت‌ها، با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شد و امروز هم، افتخار می‌کنیم که طی دو سال اخیر، مناسبتی نداشتیم که توفیق کار تبلیغی در آن از مجموعه سازمان اوقاف سلب شده باشد.
حجت‌الاسلام شفیع‌زاده با اشاره به برخی برنامه‌های تبلیغی سازمان اوقاف، به عملکرد این سازمان در زمینه اعزام مبلغان دینی اشاره و ابراز کرد: از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۰، ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از قم با مدیریت، جانمایی و ارزیابی عملکرد به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.
وی گفت: همچنین طی این مدت، ۳۴ هزار و ۴۰۰ نفر مبلغ بومی هم، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به‌کار گرفته شدند.
گفتنی است، در پایان این مراسم، از همسران سرگروه‌ها و معاونان تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه