هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

خط ولایت، خط مشارکت و حضور در انتخابات است

آیت‌الله خاتمی

خط ولایت، خط مشارکت و حضور در انتخابات است

امام جمعه موقت تهران گفت: مقام معظم رهبری، تمام موارد سلامت، امنیت، رقابت و شرکت در انتخابات را مورد اهمیت دانستند و امروز خط ولایت، خط مشارکت و حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی، 27آذر در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس محله مقسم تیگران کرمان، گفت: جنگ رژیم صهیونیستی و غزه، جنگ تمام‌عیار باطل و حق است و امروز ولایت‌مداری نشان می‌دهد که کدام طرف را انتخاب می‌کنند.
وی افزود: متأسفانه در این ایام برخی‌ها را هم می‌بینیم که می‌گویند: غزه به ما چکار؛ باید از آن‌ها پرسید: چگونه می‌توانید کشته شدن مظلومانه پنج‌هزار کودک بی‌گناه را ببیند و بعد بگویید: به ما چه ربطی دارد؟ درحالی‌که حضرت علی(ع) بر دفاع از مظلوم بار‌ها تأکید کردند.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه هر زمزمه‌ای که بر خلاف خط ولایت گفته شده، فقط برای انحراف مردم و ایجاد ناامیدی در کشور است، گفت: آن‌ها که تمام امیدشان در کشور به آمریکا بود، امروز کجایند که بگویند: مذاکرات چه نتیجه‌ای داشت و این‌همه وقت کشور صرف چه شد؟
وی با اعلام اینکه امروز هرچه عزت و اقتدار در دنیا داریم، از ایستادگی، مقاومت و شعار مرگ بر آمریکاست، ادامه داد: لبیک یا زهرا(س) یعنی یا فاطمه بعد از قرن‌ها ما همچنان ولایی هستیم، ولایی می‌مانیم و ولایی خواهیم ماند.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه لبیک یا زهرا(س) یعنی پشتیبان مقام معظم رهبری و ولی‌فقیه باشیم که در دوره‌های مختلف انقلاب برای اعتلای اسلام زحمت می‌کشند، گفت: دشمن امید دارد که مردم رهبر معظم انقلاب را تنها بگذارند و ما نباید بگذاریم، این امید دشمن محقق شود.
امام جمعه موقت تهران، با اشاره به اینکه دشمن به انتخابات ۱۱ اسفند امید دارد که این انتخابات بدون حضور مردم برگزار شود و بعد از اغتشاشات سال گذشته که در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند، امیدوار است شاید در این انتخابات به اهداف خود برسد، ادامه داد: دشمن به‌دنبال آن است که هر آنچه که در اغتشاشات به دست نیاورده، در انتخابات به‌دست بیاورد و ما باید با حضور شکوهمند در انتخابات کاری کنیم که دشمن این آرزوی خود را به گور ببرد.
وی با تأکید بر اینکه امروز خط ولایت، خط مشارکت و حضور در انتخابات است، گفت: مقام معظم رهبری تمام موارد سلامت، امنیت، رقابت و شرکت در انتخابات را مورد اهمیت دانستند و ما باید گوش به فرمان ولی باشیم و در پای صندوق رأی انتخاب احسن داشته باشیم.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه در انتخابات، باید فردی را انتخاب کنید که شیفته خدمت باشد نه تشنه قدرت، افزود: دین ما می‌گوید: مؤمن پیامبر(ص) خود را تنها نمی‌گذارد و ما اگر میهن آباد می‌خواهیم، باید پای صندوق‌های رأی باشکوه حاضر شویم.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه فاجعه فرهنگ غرب نتیجه‌اش فروپاشی خانواده است و ما نباید بگذاریم، محور خانواده نابود شود، گفت: لبیک یا زهرا(س) یعنی به فکر هم بودن و گره‌گشایی از کار دیگران کردن است.
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه