هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فراخوان شانزدهمین جشنواره   علامه حلی

فراخوان شانزدهمین جشنواره  علامه حلی

معاون پژوهش حوزه علمیه استان اردبیل، از آغاز فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: طلاب جوان (زیر ۳۵ سال) و اساتید حوزه‌های علمیه سراسر کشور، می‌توانند تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ در این جشنواره شرکت کنند.

حجت‌الاسلام پوراسکندر، معاون پژوهش حوزه علمیه استان اردبیل، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در این استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: اساتید حوزه‌های علمیه نیز می‌توانند، بدون شرط سنی و با داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء(س) در سال جاری، در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان اردبیل، با بیان اینکه آثار ارسالی می‌بایست، در یکی از گروه‌های علمی دوازده‌گانه جشنواره باشد، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها شامل تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام، ادبیات و زبان‌شناسی، سیاسی و اجتماعی، اقتصاد و مدیریت و علوم تربیتی و روان‌شناسی می‌شود.

حجت‌الاسلام پوراسکندر ادامه داد: آثار ارسالی طلاب جوان می‌بایست، در قالب‌های «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد.

وی با اشاره به موضوعات بخش ویژه جشنواره شانزدهم، گفت: «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» و «پژوهش و تبلیغ؛ ابزارها و شیوه‌ها» به‌عنوان موضوعات این بخش انتخاب شده‌اند و افرادی که در این موضوعات آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند، از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و درصورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبان بخش عادی جشنواره، بهره‌مند خواهند شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره و دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانند به‌نشانی اینترنتی ssmp.ismc.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه