هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فراخوان مقاله    هشتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر انقلاب

فراخوان مقاله    هشتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر انقلاب

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، با مشارکت دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با اعلام خبر فوق افزود: در جلسات شورای راهبردی و شورای سیاست‌گذاری علمی کنفرانس، اهداف و برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است و برای این کنفرانس، ۹ محور ویژه در نظر گرفتیم که برای هر محور یک پنل علمی تخصصی پیش‌بینی کرده‌ایم و رؤسای پنل‌ها مشخص و موضوعات لازم به آن‌ها منتقل شده است.
انصاری، ۹ محور فراخوان را این‌طور اعلام کرد:
منافقین و نقض حقوق بشر
۱. اقدامات تروریستی و خشونت سازمان‌یافته منافقین علیه مردم، اعضای گروهک و شستشوی مغزی قربانیان؛ ۲. نقش منافقین در از هم‌پاشیدگی بنیان خانواده و ایجاد محدودیت‌های جنسی و خانوادگی اعضای گروهک؛ ۳. ترور ۱۲ از ۱۷ هزار ایرانی توسط منافقین.
همکاری منافقین و بیگانگان در اقدامات ضد بشری
۱. همکاری متقابل منافقین با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و غرب (اسرائیل، اتحادیه اروپا و...)؛ ۲. تعهد بین‌المللی دولت‌ها در شناسایی منافقین به‌عنوان گروه تروریستی؛ ۳. نقش منافقین در دستگاه قضایی سوئد در قضیه حمید نوری.
تعقیب و مجازات منافقین برای اقدامات ضدبشری
۱ـ تعقیب و مجازات سران و اعضای منافقین در محاکم ملی و بین‌المللی؛ ۲ ـ چالش دادگاه‌های ایران در تعقیب و مجازات اقدامات تروریستی با تأکید بر اقدامات منافقان؛ ۳ ـ جبران خسارات ناشی از اقدامات ضدبشری منافقین در محاکم ملی و بین‌المللی.
وی در پایان گفت: مهلت ارسال مقالات کنفرانس ۳ خرداد ۱۴۰۳ و زمان برگزاری کنفرانس ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ می‌باشد و ۵ مقاله برتر از نگاه داوران در مجلات علمی پژوهشی دانشگاه تهران چاپ می‌گردد.
آدرس سایت، ایمیل و شماره شبکه‌های مجازی جهت ارتباط و دریافت مقالات به شرح ذیل می‌باشد:
آدرس سایت:  youth-humanrights.com؛
 ایمیل:  info@youth-humanrights.com
شماره شبکه‌های مجازی:  ۰۹۱۹۳۵۴۵۸۶۹
کانال حقوق بشر آمریکایی در ایتا: hoghoghbashar@
 
 
 ​​​​​​​

برچسب ها :
ارسال دیدگاه