هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نشست علمی هفته‌نامه عربی «الآفاق» با دو تن از شخصیت‌های علمی مصری و سوری

نشست علمی هفته‌نامه عربی «الآفاق» با دو تن از شخصیت‌های علمی مصری و سوری

هفته‌نامه عربی الآفاق وابسته به  مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در نشست علمی، با دو تن از شخصیت‌های برجسته کشور مصر و سوریه، شیخ طارق نصر از علمای الأزهر الشریف و شيخ علاءالدين بن‌محمود زعتری به بحث و گفت‌و‌گو پرداخت.
 خاطرنشان می‌گردد، دو شخصیت علمی یادشده، به دعوت مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در محل مرکز حضور یافتند و ضمن بازدید، با رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، مدیر اطلاع‌رسانی مرکز رسانه و نیز سردبیر هفته‌نامه «افق حوزه» و سردبیر  هفته‌نامه «الآفاق» درباره موضوعات مورد نظر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
 رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، پس از معرفی مرکز رسانه و بخش‌های مختلف آن، به موضوع گسترش الحاد در جوامع اسلامی پرداخت و مشارکت نهادهای علمی شیعه و اهل سنت را برای مقابله با بحران الحاد و پاسخگویی به شبهات ملحدان و نیز افراد و به‌ویژه نوجوانان و جوانانی که تحت تأثیر تبلیغات آنان قرار گرفته‌اند، خواستار شد.
مهمانان نیز با اشاره به اهمیت این موضوع، به بیان برخی تجارب خویش در مواجهه با این مسئله پرداختند و ضمن ابراز علاقه برای استمرار روابط خود با مرکز رسانه حوزه، از بخش‌های مختلف مرکز رسانه به‌ویژه خبرگزاری رسمی حوزه‌های علمیه بازدید کردند و با فعالیت بخش‌های یادشده آشنا شدند.
یادآوری می‌شود، متن تفصیلی این گفت‌و‌گو به‌زودی منتشر می‌گردد.
 
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه