هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

 حضور دشمن‌شکن و حمایت  قاطع مردم از جبهه مقاومت

در پیام قدردانی آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی و نهادهای حوزوی از حضور باشکوه مردم در را‌هپیمایی 22 بهمن تصریح شد

 حضور دشمن‌شکن و حمایت  قاطع مردم از جبهه مقاومت

حضرت آیت‌الله نوری همدانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند و از مسئولان خواستند، مشکل اقتصادی مردم را حل کنند و در کنار آنان باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، ۲۳بهمن در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کردند: این حضور پرشور نشان داد که مردم همچنان پشتیبان انقلاب، نظام، امام و ولی‌فقیه هستند.
معظم‌له حضور مردم در صحنه‌های مختلف را خنثی‌کننده‌ توطئه‌های دشمن دانستند و افزودند: هرجا مردم بودند، دشمن کنار زده شد.
این مرجع تقلید قدرشناسی و خدمت به این مردم را مهمترین وظیفه مسئولان دانستند و تصریح کردند: امام مکرر فرمودند: اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را بدانیم؛ مسئولان مشکل اقتصادی مردم را حل کنند و در کنار مردم و با مردم باشند.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی اظهار کردند: ان‌شاءالله همان‌طور که مردم دیروز این حماسه را آفریدند، در انتخابات پیش رو با حضور خود و انتخاب افراد اصلح بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

   پیام تشکر جامعه مدرسین در پاسداشت
حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
دشمن مغلوب حضور مردم شد
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عظیم‌الشأن و شگفتی‌آفرین ایران بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، در یاری رساندن به جبهه حق و انجام تکلیف دینی و انقلابی خود، نمایشگاهی از عزت و عظمت آفریدند.
تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن، وسوسه‌‌های قلوب مریض و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست، بر عزم ملت ایران فائق آید و حماسه حضور، سراسر ایران را فرا گرفت تا بار دیگر، نیرومندی و سرزندگی این نظام دینی بر همگان روشن گردد.
حال که ملت غیور و فهیم ایران برای نصرت دین خدا در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن عزم راسخ و بصیرت خود را آشکار کردند، رحمت و برکات الهی بر آنان نازل «وَکانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین» محقق خواهد شد.
 
مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در مقام شکر نعمت چنین ملت شریفی، جبهه سپاس بر پیشانی بسایند و با تلاش شبانه‌روزی در امر خدمت‌رسانی، قدردان این حماسه‌سازان باشند. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسداشت حضور مؤمنانه و هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن، مراتب تقدیر، تشکر و ارادت خود را به این مردم غیور اعلام می‌دارد و توفیق الهی در نیل به سعادت و کسب دعای خیر حضرت بقیةالله الاعظم -ارواحنا فداه- را برای آحاد ملت مسئلت دارد.
​​​​​​​
  آیتالله اعرافی
حماسه بزرگ و رستاخیز مردمی
امیدی مضاعف برانگیخت
بسم الله الرحمن الرحیم وایاه نستعین، انه خیر ناصر ومعین
ملت شریف و جوانان عزیز ایران و حوزویان و روحانیت محترم!
با سلام و درود بر پیامبر اعظم(ص) و مولودهای مبارک ماه شعبان(ع) و شهدای گران‌قدر و امام شهیدان(ره) و با تبریک مناسبت‌های ماه شریف شعبان و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی.
به‌یاری خداوند مهربان و قادر متعال امروز شاهد شکوه حضور جوانان و نوجوانان و زنان و مردان سرافراز و مردم شجاع و هوشیار و بیدار و حماسه‌آفرین و ملت عزیز ایران و مسلمانان و مستضعفان در سراسر جهان بودیم و مردم فداکار و وفادار و سهامدار انقلاب، در آینه زلال و افق روشن اسلام و ایران شاداب و بانشاط و با شور و هیجان خوش درخشیدند.
با تماشای جلوه‌ها و صحنه‌های حضور طیف رنگارنگ مردم عزیزمان و آفرینش تابلو وحدت و انسجام و روح ایثار و مقاومت در هر بیننده منصف، حس غرور و افتخار بر انگیخته می‌شد.
این حماسه بزرگ و رستاخیز مردمی در شرایط حساس منطقه و به‌رغم همه کینه‌افروزی دشمنان ایران و اسلام و با وجود همه سختی‌ها، فصلی نو رقم زد و امیدی مضاعف برانگیخت؛ باید از اعماق وجود و سویدای قلب اشک شوق ریخت و بر این مردم آگاه و هوشیار درود فرستاد و آفرین و سپاس گفت و پیشانی خضوع و شکر بر آستانه ذات کبریایی حضرت حق سایید.
این روح جهادی و فرهنگ حماسی و رویکرد هم‌افزایی و وحدت، در انتخابات پیش رو و در تحقق همه برنامه‌های کشور و رشد و پیشرفت گسترده‌تر آن ساری و جاری گردد و مسئولان خدوم، از این سرمایه بزرگ مردمی قدردانی و بر خدمت بهتر و بیشتر بیفزایند.
این امواج انسانی و فریاد‌های آسمانی و بیداری ایمانی و آتشفشان انقلابی، نقطه قوت و پشتوانه اقتدار و راز پیشرفت ملت بزرگ ایران و امت اسلام و سرمایه‌ای عظیم برای فائق آمدن بر چالش‌ها و مشکلات پیش روی میهن و انقلاب اسلامی است و هموارکننده مسیر پیمایش گام دوم انقلاب که در بیانیه رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی ترسیم شده است، به‌شمار می‌آید و رجاء واثق است، این حضور خردمندانه و شکوهمند در انتخابات اسفندماه، برگ زرین دیگری در کارنامه قطور انقلاب اسلامی رقم بزند و به‌پشتوانه این اقتدار، محور مقاومت و امت اسلام بر استکبار و صهیونیزم جهانی شاهد پیروزی فزون‌تر باشد. بفضله ومنه.
از همه طبقات و گروه‌های مختلف ملت به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان و جوانان عزیز و روحانیون و مبلغان و حوزویان ارجمند و گروه‌های جهادی و تبلیغی تقدیر و تشکر می‌نمایم.
درود خدا و فرشتگان آسمان بر همه فجرآفرینان و حماسه‌سازان بهمن و اسفند سال۱۴۰۲.
ولله الحمد اولاًّ وآخراً
علی‌رضا اعرافی/ ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲/ ۱ شعبان المعظم ۱۴۴۵
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه