هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اگر امروز میدان را خالی کنیم قطعاً دشمن این فضا را پر خواهد کرد

آیت‌الله حسینی بوشهری

اگر امروز میدان را خالی کنیم قطعاً دشمن این فضا را پر خواهد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین، آیت‌الله حسینی بوشهری در جمع مردم بردستان، اظهار داشت: کشور ما در آستانه خلق یک حماسه دیگر قرار دارد. ۲۲ بهمن امسال را با افتخار پشت سر گذاشتیم و جهانیان منتظر هستند تا پاسخ مردم به انقلاب و نظام اسلامی در ۱۱ اسفندماه را ببینند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر حرکت پیامبران و امامان است، گفت: اگر امروز میدان را خالی کنیم، قطعا دشمن این فضا را پر خواهد کرد و جولان خواهد داد.
نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خبرگان اجازه نمی‌دهد عمود خیمه انقلاب خالی شود، خاطر‌نشان کرد: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام خمینی(ق) کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و امروز دنیا بر روی تک‌تک کلمات رهبر معظم انقلاب حساب باز می‌کند.

اجازه نمیدهیم دشمن میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند
آیت‌الله حسینی بوشهری در جمع علمای اهل‌سنت نخل تقی نیز، اظهار داشت: اگر مردم شادمان باشند و رضایتمندی در کسب و کار و امرار معاش‌شان وجود داشته باشد، هیچ قدرت خارجی نمی‌تواند کشور را تهدید کند.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم دشمن میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند، افزود: امید به آینده زمانی محقق می‌شود که افراد عهده دار مسئولیت با اقدامات شان از مشکلات مردم گره‌گشایی کنند تا شاهد احساس خوشحالی در میان مردم باشیم.
وی تصریح کرد: اگر مردم احساس کنند مدیران پای کار هستند، آن زمان اگر مدیر یک گام بردارد، بدون شک مردم ده گام بر می‌دارند و هر کجا نیاز به حضورشان باشد، حضور پیدا می‌کنند.

مسئله فرهنگی از مطالبات مهم امروز است
آیت‌الله حسینی بوشهری در جمع مردم «جم» نیز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی عزت و استقلال را به ارمغان آورد، گفت: امروز دشمن به دنبال این است برای جوان ما که دوران طاغوت را ندیده است چهره آن را زیبا جلوه دهد.
وی با بیان اینکه خارج شدن از صحنه مشکلی را حل نمی‌کند، عنوان کرد: رمز و راز این‌همه دشمنی‌ها با ملت و نظام این است که خودمان تصمیم‌گیر هستیم.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از مطالبات مهم امروز را مسئله فرهنگی دانست و گفت: برای ما که ادعای دین داری می‌کنیم زیبنده نیست اجازه بدهیم دشمن فضای فرهنگی جامعه را در دست بگیرد.
وی با بیان اینکه ارزش استقلال ما بالا است، تصریح کرد: امروز مستقل ترین کشور جهان، ایران اسلامی است.

مردم علی رغم نظر دشمنان در انتخابات شرکت خواهند کرد
آیت‌الله حسینی بوشهری در جمع مردم اهرم نیز، با بیان اینکه مردم ما مردمی وفاداری هستند، عنوان کرد: ممکن است مردم نگرانی داشته باشند؛ اما این نگرانی در جایی است و وفاداری در جای دیگری است. وقتی با یک اراده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند، نشان از وفاداری ملت به نظام است.
رئیس جامعه مدرسین با بیان اینکه ملت ما آزمون‌های سختی را پشت‌سر گذاشته است، عنوان کرد: دشمن از در و دیوار القا می‌کند که ملت اراده‌ای برای شرکت در انتخابات ندارد؛ اما این سخن حامیان انقلاب و امام و رهبری نیست. دشمن با تمام امکاناتی که در اختیار دارد ، شبانه‌روز به دنبال ایجاد دلسردی در مردم و خالی کردن دل مدیران است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد ملت ما در حماسه انتخابات پیش‌رو ناکام باشد؛ اما علی‌رغم میل دشمن در حماسه ۱۱ اسفند شرکت خواهیم کرد.
​​​​​​​
رأی مردم پشتوانهای برای استمرار این انقلاب است
آیت‌الله حسینی بوشهری در جمع مردم سعدآباد هم با بیان اینکه شرکت در انتخابات باعث سربلندی ما خواهد بود، گفت: این انقلاب، نه مارکسیستی و نه لیبراستی است؛ بلکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم‌سالاری دینی است.
نایب‌رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رأی مردم پشتوانه‌ای برای استمرار این انقلاب که هم الهی و هم محمدی و هم علوی و هم فاطمی و هم حسینی است، خواهد بود.
رییس شورای عالی جامعه مدرسین با بیان اینکه نتیجه سرمایه‌گذاری ما با مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه ثمره‌اش ظاهر می‌شود، گفت: دشمن در آن روز متوجه می‌شود ملت ما همانند گذشته استوار و پای کار انقلاب هستند و خواهند بود.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هر چند امام امروز در میان ما نیست اما روح ملکوتی امام راحل در جامعه ما سایه‌افکن است و در روز انتخابات منتظر عمل ما خواهد بود.
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه