هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان، در رأس برنامه‌های آموزش و پرورش

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش

تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان، در رأس برنامه‌های آموزش و پرورش

طرح‌های متنوعی در آموزش و پرورش در راستای تقویت مبانی اعتقادی و ایمانی دانش‌آموزان اجرا می‌شود دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش کفت: طرح‌های امین، روشنا، محراب، سفیرآسمانی و معراج، از جمله برنامه‌های اجرایی در مدارس است که در راستای تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان در مدارس سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام نیکزاد مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، ۲۶فروردین در نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان هرمزگان که در سالن کنفرانس کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه طرح‌های متنوعی در آموزش و پرورش در راستای تقویت مبانی اعتقادی و ایمانی دانش‌آموزان اجرا می‌شود، اظهار کرد: طرح‌های امین، روشنا، محراب، سفیرآسمانی و معراج، از جمله برنامه‌های اجرایی در مدارس است که در راستای تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان در مدارس سراسر کشور اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام نیکزاد گفت: گسترش دامنه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در نظام آموزشی و تربیت دانش‌آموزان نیاز امروز است؛ به‌گونه‌ای که پیوند بین مدرسه، مسجد و خانواده از مواردی است که به جدیت در وزارت آموزش و پرورش دنبال می‌شود.
مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش افزود: عرصه فعالیت‌های ما در آموزش و پرورش متنوع است و باید سازو کارها مشخص و از ظرفیت همه معلمان و مربیان استفاده شود.
وی با تأکید بر ارتباط گسترده بین معلمان و روحانیون، افزود: باید جلسات گفت‌وگو، مناظره بین معلمان و روحانیون افزایش پیدا کند.
حجت‌الاسلام نیکزاد تصریح کرد: با اجرای طرح‌های همچون طرح «روشنا» و با حضور روحانیت در مدارس تیزهوشان، به دنبال این هستیم که مسائل اعتقادی و شرعی را در میان نخبگان تقویت کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه