هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تجلیل مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم از حجت‌الاسلام والمسلمین محدثی

تجلیل مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم از حجت‌الاسلام والمسلمین محدثی

رئیس مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم با حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محدثی، پیشکسوت اهل قلم و فعال در عرصه تبلیغ مکتوب، تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم و رئیس مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم، با حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محدثی از اساتید پیشکسوت اهل قلم حوزه علمیه قم، دیدار و از خدمات ارزشمند وی در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت و مقاومت تجلیل کرد.
رئیس مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم در این دیدار، با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های کانون نخبگان مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم، اظهار کرد: ۹ سال از تشکیل مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه‌های علمیه قم می‌گذرد و در این مدت، به محضر تمامی مراجع عظام تقلید و علما رسیده و ضمن ارائه گزارشی از روند کار و فعالیت‌ها، آن بزرگواران را در جریان اهم اقدامات این مرکز قرار داده‌ایم.
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، با اشاره به تشکیل کانون نخبگان مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه طی یک سال اخیر، عنوان کرد: از پیشکسوتان عرصه‌های شعر و ادب و یادداشت‌نویسی و نویسندگی در حوزه‌های علمیه آن‌طور که باید و شاید استفاده نشده و باید از این ظرفیت، به شایستگی بهره برد.
در ادامه حجت‌الاسلام و‌المسلمین جواد محدثی نیز، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین با قلم، ابراز کرد: همان‌طور که برای یک جوان در موضوعات مختلف از جمله نماز و حجاب و … باید تغذیه فکری کرد، یکی از راهکارهای تغذیه فکری، همین قلم نویسندگان است که باید با شیوه‌های جذاب، نسبت به آن اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه در زمینه نماز و حجاب و ... کار بسیاری شده و کتاب‌های زیادی در حوزه انتشار یافته؛ اما متأسفانه برخی از آنها فاقد جذابیت لازم است، افزود: در موضوع جهاد، باید قلمی استفاده شود که انگیزه و تحول ایجاد کند، طرف مقابل را جذب نموده و قوی و تأثیرگذار در مخاطب باشد و در عین حال متون تولیدی کوتاه بوده و ملال‌آور نیز نباشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه