هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تمدید ثبت‌نام در مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد)

تمدید ثبت‌نام در مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد)

مهلت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ویژه خواهران و برادران تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد و آزمون کتبی نیز، جمعه ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره حضوری این مؤسسه ویژه برادران در ۱۳ رشته از جمله فلسفه، کلام، تاریخ، روان‌شناسی، علوم سیاسی، علوم تربیتی، علوم قرآنی، اخلاق، ادیان، اقتصاد، حقوق، مدیریت و جامعه‌شناسی برگزار می‌شود.
دوره نیمه‌حضوری این مؤسسه نیز ویژه برادران و خواهران، در هفت رشته برگزار می‌شود که شامل فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی و روان‌شناسی است. اتمام سطح یک حوزه علمیه تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه، موفقیت در آزمون کتبی و سنجش استعداد تحصیلی، از مهم‌ترین شرایط پذیرش متقاضیان شرکت در دوره‌های کارشناسی این مؤسسه است.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها، برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره‌های «۰۲۵۳۲۱۱۳۶۲۸»، «۰۲۵۳۲۱۱۳۶۱۸» و «۰۲۵۳۲۱۱۳۶۶۴» تماس حاصل کنند یا به محل ثبت‌نام در این مؤسسه به آدرس قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد)، مدیریت پذیرش مراجعه کنند.
متقاضیان همچنین جهت ثبت‌نام، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای آزمون، می‌توانند به سایت پذیرش به نشانی اینترنتی paziresh.iki.ac.ir  مراجعه نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه