هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

پذیرش دانشجو در مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت

پذیرش دانشجو در مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت

مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت، با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ۴ رشته مقطع کارشناسی ‌ارشد، از میان برادران و خواهران طلبه دانشجو می‌پذیرد.


به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدرضا کریمی طی گفت‌وگویی، از پذیرش دانشجو در مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت خبر داد و بیان کرد: مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت، از بین برادران و خواهران طلبه سطح دو حوزه علمیه در رشته‌های «اخلاق کاربردی»، «تربیت اخلاقی»، «مشاوره خانواده» و «روان‌شناسی اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.
معاون آموزش مؤسسه اخلاق و تربیت افزود: آزمون اختصاصی پذیرش مقطع تحصیلی کارشناسی‌‌ارشد، با مجوز رسمی از دفتر گسترش آموزش‌عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اینکه دانشجویان این مؤسسه از بین طلاب ممتاز حوزه‌های علمیه سراسر کشور انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در آزمون اختصاصی از تاریخ اول تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری است، تصریح کرد: مرحله اول پذیرش، آزمون کتبی است که ۲۴ تیرماه سال ۱۴۰۱ و مصاحبه شفاهی نیز، در مردادماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی اینترنتی azmoon.ueae.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۳۰۵۲۰ و ۰۲۵۳۲۹۱۸۴۴۴ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه