هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

پذیرش سطح سه گرایش فقه و هیئت در مرکز تخصصی نجوم

پذیرش سطح سه گرایش فقه و هیئت در مرکز تخصصی نجوم

معاون آموزش مرکز تخصصی نجوم، شرایط پذیرش دومین دوره تخصصی سطح ۳ رشته فقه و اصول با گرایش فقه و هیئت را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی معاون آموزش مرکز مطالعات و پژوهش‌های فلکی  نجومی از آغاز ثبت‌نام این مرکز خبر داد و گفت: مرکز تخصصی نجوم به منظور تربیت و پرورش نیروهای توانمند و متخصص در رشته فقه و اصول با گرایش فقه و هیئت، جهت شناخت علمی و عملی مسائل نجومی مرتبط با فقه، از بین طلاب واجد شرایط و از طریق مصاحبه برای دومین دوره سطح ۳ (سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ) پذیرش می‌نماید. ‌
وی ابراز داشت: «حداقل اتمام سطح ۲ تا شروع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱»، «کسب امتیاز لازم در مصاحبه علمی» و «تعهد به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی» از شرایط پذیرش در این مرکز می‌باشد.
 معاون آموزش مرکز مطالعات و پژوهش‌های فلکی  نجومی به بیان اولویت‌ها پرداخت و گفت: طلابی که دارای دیپلم ریاضی و تجربی، سابقه آموزش و فعالیت نجومی، تحقیق و یا پژوهش مرتبط با مسائل نجومی باشند در اولویت ثبت‌نام قرار دارند.
حجت‌الاسلام رحمانی افزود: «اعطای مدرک تخصصی رسمی سطح سه از حوزه علمیه»، «معرفی به مراکز علمی»، «پرداخت کمک هزینه تحصیلی»، «تدریس در آموزش‌های کوتاه مدت و تربیت مربی نجوم» و «ادامه تحصیل در سطوح بالاتر» از جمله مزایای این دوره می‌باشد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق پایگاه پذیرش حوزه به نشانی paziresh.ismc.ir اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر، به مرکز تخصصی نجوم واقع در بلوار امین، خیابان گلستان کوچه ۱۱ پلاک ۴ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۱۴-۳۲۹۳۶۳۱۱ ۰۲۵ در ساعات ۱۰ تا ۱۳ همچنین ۱۶ و ۳۰ تا ۲۰ و ۳۰ تماس حاصل نمایند. سایت مرکز نیز به نشانی nojumi.org در خدمت مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه