هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقدیر از خدمات علمی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین غروی نائینی

تقدیر از خدمات علمی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین غروی نائینی

عالم جلیل‌‌القدر حجت‌الاسلام والمسلمین عباس غروی نائینی، از اساتید حوزه علمیه، فرزند آیت‌الله میرزاعلی و نوه مرجع عالی‌قدر استادالفقهاء و‌‌المجتهدین میرزا محمدحسین نائینی پس از عمری ترویج مکتب اهل‌بیت(ع) و تربیت شاگردان در حوزه‌های علمیه، ۲۵‌خرداد در سن ۸۴‌سالگی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله‌العظمی سیستانی و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیام‌هایی درگذشت این عالم عامل را تسلیت گفتند.
 
  آیتاللهالعظمی سیستانی
جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ جعفر غروی نائینی دامت برکاته
السلام علیکم و‌ رحمت‌الله و ‌برکاته
امید است پیوسته در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه از جمیع بلیات مصون و محفوظ بوده باشید.
ارتحال اخوی معظم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عباس غروی نائینی را به جناب‌عالی و اخوی گرامی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ جواد دام عزه و به دیگر بستگان محترم آن فقید سعید تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.
 
  آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه
درگذشت عالم جلیل‌‌القدر حضرت حجت‌الاسلام و‌المسلمین آقای حاج شیخ عباس غروی نائینی(قد) موجب تأسف گردید.
اینجانب فقدان آن روحانی متقی را به خانواده، اخوان گرامی و بیت مکرم نائینی تسلیت عرض نموده و از خداوند غفور برای ایشان و والد و جد فقیدشان علو درجات و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
 
کتاب «امام خمینی(قد)
احیاگر ارزشهای اسلامی» منتشر شد
کتاب «امام خمینی(قد) احیاگر ارزش‌های اسلامی» توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج در ۱۰۴ صفحه منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری ابنا، کتاب «امام خمینی(قد) احیاگر ارزش‌های اسلامی» توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(قد) در ۱۰۴ صفحه، با جلد شومیز روانه بازار نشر شد.
این کتاب در چهار فصل، به معرفی بخشی از شخصیت امام خمینی(قد) پرداخته است: فصل اول: کلیات و مفاهیم، فصل دوم: بررسی شخصیت امام خمینی(قد)، فصل سوم: سیره امام خمینی(قد) در احیای ارزش‌ها، فصل چهارم: بهره‌گیری از راهکارهای امام(قد) در حفظ شعائر اسلامی.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب، به فروشگاه‌های مؤسسه چاپ و نشر عروج و برای کسب اطلاعات به سایت این مؤسسه مراجعه کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه