هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقدیر آیت‌الله‌العظمی مظاهری از نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی

تقدیر آیت‌الله‌العظمی مظاهری از نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی

حضرت آیت‌الله مظاهری، با تقدیر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی و خدمات شایسته او به حوزه‌های علمیه و عتبات مقدسه، برای وی در استمرار خدمت به مکتب تشیع و اعتلای کلمه حق، آرزوی توفیق کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی در قم، ۱۱اردیبهشت با حضرت آیت‌الله مظاهری، در اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.
حضرت آیت‌الله مظاهری در این دیدار، با اشاره به ضرورت توجه دائمی به مقام قدسی حضرت بقیة‌الله‌الأعظم(عج) در همه احوال و در همه امور، اظهار کردند: توفیقات الهی که همه بزرگان در مسائل گوناگون و خصوصاً در حفظ و صیانت از حوزه‌های علمیه کسب کرده‌اند، در سایه توجه به مولا و مقتدای‌مان حضرت ولی‌عصر(عج) بوده است.
ایشان توفیق بزرگ مرجع فقید شیعه آیت‌الله‌العظمی خویی(قد) در حفظ و صیانت از حوزه علمیه نجف اشرف و پس از ایشان، توفیق آیت‌الله‌العظمی سیستانی در ادامه راه ایشان را، مرهون توجهات و توسلات دائمی این بزرگان به حضرت ولی‌الله‌الأعظم(عج) دانستند و تأکید کردند: همه ما باید در گفتار و کردار خود و در شئون مختلف یاد و نام امام زمان(عج) را فراموش ننماییم.
حضرت آیت‌الله مظاهری با تقدیر از فعالیت‌های برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی و خدمات شایسته او به حوزه‌های علمیه و عتبات مقدسه، برای وی در استمرار خدمت به مکتب تشیع و اعتلای کلمه حق، آرزوی توفیق و تأیید روزافزون کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نیز در این دیدار، با تشکر از تفقد و عنایت همیشگی حضرت آیت‌الله مظاهری، برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه