هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نشانه‌های شکست رژیم صهیونیستی مشخص شده است

آیت‌الله اراکی

نشانه‌های شکست رژیم صهیونیستی مشخص شده است

عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز علامت‌های شکست دشمن مشخص شده و دشمن هرچه دارد، وارد میدان کرده است و نشانه‌های میدانی و سیاسی، همگی حکایت از نزدیک شدن لحظه پیروزی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله اراکی، ۲۲مهر در مراسم ششمین سالگرد شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه قم، با تأکید بر اینکه جامعه بر دو اساس و بنیان شکل می‌گیرد، اظهار کرد: جامعه‌ای الهی، محمدی، علوی، فاطمی و مهدوی است که در این دو پیمان که به آن اشاره خواهم کرد، با رهبران الهی صادق و ثابت‌قدم باشند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برای جامعه‌سازی و تمدن‌سازی، نیازمند این دو عهد و پیمان هستیم و طلاب امروز باید مصداق و نمونه این نوع عهد باشند؛ پیمان اطاعت و پیمان نصرت دو پیمان مهمی هستند که امت اسلام به‌پشتوانه آن قد می‌کشد و در برابر ظلم و ستیز و نفاق ایستادگی و مقابله می‌کند.
این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در طول تاریخ افراد زیادی بودند که پیمان اطاعت را داشتند ولی در زمان نصرت، میدان را خالی کردند و امام زمان(ع) و رهبر جامعه اسلامی را تنها ‌گذاشتند. ما از پیمان اطاعت به‌عنوان ولایت فقیه یاد می‌کنیم؛ ولایت فقیهی که ریشه در حکومت اسلام و آموزه‌های دینی دارد.
آیت‌الله اراکی با اشاره به اینکه انقلابی، به‌معنی مجاهد در راه خدا بودن و اطاعت داشتن است، گفت: فرد انقلابی باید در راه حق، یاور امام خود و هر جایی که دین نیاز دارد، پا به رکاب باشد.
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه در خصوص ضرورت حضور و تشخیص بین حق و باطل هم، گفت: در جبهه‌بندی امروز و جنگ و درگیری‌های کشورهای اسلامی اطراف ایران، افراد مجاهد و انقلابی باید مرزبندی کنند و مشخص نمایند که در کدام صف‌بندی قرار دارند.
عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: ما به‌عنوان سربازان دین و امام زمان(ع) باید در این جنگ، جبهه امام زمان را قوی، پرسرباز، آماده رزم و استوار نگه داریم و این، وظیفه امروز ماست.
وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امروز علامت‌های شکست دشمن مشخص شده و دشمن هر چه دارد، وارد میدان کرده است و نشانه‌های میدانی و سیاسی، همگی حکایت از نزدیک شدن لحظه پیروزی نظام اسلامی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه