هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

شأن امام زمان(عج) در جشن‌های نیمه شعبان حفظ شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان

شأن امام زمان(عج) در جشن‌های نیمه شعبان حفظ شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، انتظار فرج را از بالاترین اعمال دانست و گفت: شأن امام زمان(عج) در جشن‌های نیمه شعبان حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، ۲ اسفند در جلسه شورای سیاست‌گذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گیلان، در مصلای رشت، با بیان اینکه جشن میلاد امام زمان(عج)، باید گسترده و باشکوه برگزار شود، تصریح کرد: برنامه‌های نیمه شعبان باید متناسب با شأن امام زمان(عج) برگزار شود.
امام جمعه رشت خواستار چراغانی شهرها در نیمه شعبان شد و بیان کرد: اگر نیروهای انقلابی با همگرایی در فضای مجازی فعالیت داشته باشند، جشن میلاد امام زمان(عج) در شبکه‌های اجتماعی اثرگذار است.
وی رسانه را از ابزارهای خوب ترویج فرهنگ مهدویت عنوان کرد و گفت: معرفی امام زمان(عج) برای همه سنین به‌ویژه جوانان بسیار حائز اهمیت است.
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید بر همگرایی در اجرای برنامه‌های نیمه شعبان، اظهار کرد: خشنودی دل امام زمان(عج) و مردم از ثمره‌های همگرایی اجرای برنامه‌های نیمه شعبان است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گیلان، در پایان ، انتظار فرج را از بالاترین اعمال عنوان کرد و گفت: فرهنگ انتظار امام زمان(عج) وسیله‌ای است که می‌تواند، انسان را به کمال برساند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه