هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

برای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی، نیاز به نیروی تراز انقلاب اسلامی و کادرسازی داریم

نماینده ولی‌فقیه در یزد

برای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی، نیاز به نیروی تراز انقلاب اسلامی و کادرسازی داریم

امام جمعه یزد، با بیان اینکه برای مقابله با جنگ ترکیبی و جهاد تبیین، نیاز به نیروی تراز انقلاب اسلامی و کادرسازی داریم، تصریح کرد: جنگ ترکیبی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند، می‌تواند به‌معنای جمع شدن بسیاری از کشورها علیه ایران باشد؛ همچنین می‌تواند به‌معنای جنگ از ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، دفاعی، فرهنگی و اقتصادی باشد که در هر دو حالت، باید با انسجام و اتحاد، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، آیت‌الله ناصری در دیدار جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی یزد، با اشاره به اینکه در حوزه دینی، فرهنگی و اجتماعی باید چشم‌انداز ۱۰ ساله داشته باشیم، اظهار کرد: در همه حوزه‌های صنعتی، اقتصادی، گردشگری و… برنامه‌ریزی وجود دارد؛ اما در زمینه‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی برنامه‌ریزی مناسب و بلندمدت انجام نشده است.
امام جمعه یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: در حوزه فرهنگی و دینی باید بسیار جدی‌تر به بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب بپردازیم.
آیت‌الله ناصری عنوان کرد: یکی از مسائل مهم مدنظر رهبری، بحث استمرار انقلاب است؛ موضوعی که هدف اصلی دشمنان است و تلاش می‌کنند، این مهم دچار مشکل شود و مدام نقشه می‌کشند که انقلاب را از بین ببرند. همان‌طور که در دوران مشروطه این اقدام را انجام دادند.
آیت‌الله ناصری تصریح کرد: جنگ ترکیبی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند، می‌تواند به‌معنای جمع شدن بسیاری از کشورها علیه ایران باشد؛ همچنین می‌تواند به‌معنای جنگ از ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، دفاعی، فرهنگی و اقتصادی باشد که در هر دو حالت، باید با انسجام و اتحاد، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
آیت‌الله ناصری با اشاره به اینکه رهبری در برابر چنین جنگی، جهاد تبیین را مطرح کردند، افزود: در کنار تبیین دستاوردهای انقلاب، اقدامات و خیانت‌های دشمنان نیز، باید برای مردم مطرح شود.
امام جمعه یزد یادآور شد: برای مقابله با جنگ ترکیبی و انجام جهاد تبیین، نیاز به نیروی تراز انقلاب اسلامی و کادرسازی داریم؛ بنابراین تربیت نیروهای انسانی متعهد، متخصص، دل‌سوز و انقلابی نیز باید مورد توجه باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه