هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

در منابر و محافل مختلف به بیان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی پرداخته شود

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق

در منابر و محافل مختلف به بیان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی پرداخته شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌هاشم الحیدری، با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف مادی و معنوی، افزود: باید در منابر و محافل مختلف به بیان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی به‌صورت توأم پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌هاشم الحیدری دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق، ۱۶ فروردین در مدرسه علمیه حقانی قم و در جمع طلاب این مدرسه، به بررسی مسائل منطقه و جبهه مقاومت پرداخت و گفت: لازم است بدانیم که چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، به این نتیجه رسیدند که باید در زمینه تبیین اقدام به جهاد نمود.
وی افزود: طلبه امروز باید هم درس خود را به‌خوبی بخواند و هم به مسائل اجتماعی توجه جدی داشته باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین الحیدری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند: جهاد تبیین بر همه مؤمنین فریضه است؛ باید دید که چه مقدماتی موجب اجرای این فرمایش ایشان می‌باشد.
وی هدف اول رژیم صهیونیستی و آمریکا را جان خود سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دانست و گفت: این موضوع به‌دلیل مسئله ولایت و ولایت‌مداری این سید بزرگوار است.
دبیرکل جنبش عهدالله تصریح کرد: من به‌عنوان فردی خارج از ایران، پیشرفت‌های ایران را دارم می‌بینم؛ کشور ایران پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های علمی و عمرانی داشته است.
وی با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف مادی و معنوی، افزود: باید در منابر و محافل مختلف به بیان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی به‌صورت توأم پرداخته شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین الحیدری بیان کرد: بن‌بست‌های اقتصادی در سراسر دنیا به وجود آمده‌اند و این مشکلات فقط گریبان‌گیر ایران نیست؛ این موضوع باید مورد بررسی و تشریح قرار گیرد.
وی گفت: امنیت در ایران یک نعمت بزرگ، عجیب و معجزه‌گونه است؛ حتی در کشورهای اروپایی و آمریکا هم، جان مردم در امان نبوده و با تهدیدهای مختلفی مواجه است.
دبیرکل جنبش عهدالله اظهار کرد: بزرگترین نعمت جبهه مقاومت در حال حاضر، وجود مقام معظم رهبری است.
حجت‌الاسلام والمسلمین الحیدری گفت: ایران باید علی‌رغم وجود تمام مشکلات به‌عنوان الگوی جهان اسلام معرفی شود؛ برای این امر لازم است، ایران هم از جهت معنوی و هم از جهات مادی همچون، پزشکی، اقتصادی، کشاورزی و تکنولوژی‌های روز پیشرفت نماید.
وی مهمترین محور در عرصه جهاد تبیین را «ولایت فقیه» دانست و افزود: دشمنان به دنبال خراب کردن چهره انقلاب اسلامی ایران، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است؛ عمامه‌ای که انقلابی نباشد، وجودش به‌نفع دشمنان اسلام است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه