هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تسلیت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و علما به آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی

تسلیت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و علما به آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی

حاجیه خانم بانو سکینه روحی، همسر مکرم حضرت آیت‌الله جوادی آملی، ۴ اردیبهشت دارفانی را وداع گفت و بیت معظم‌له را عزادار نمود.

امام خامنه‌ای، آیات‌ عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و مظاهری، آیات‌ سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حسینی بوشهری رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،  اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجج‌اسلام والمسلمین رئیسی رئیس‌جمهور، محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیام‌هایی درگذشت همسر این مرجع تقلید را به معظم‌له تسلیت گفتند.
 
   امام خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی
بسم‌الله‌ الرحمن ‌الرحیم
آیةالله جناب آقای جوادی آملی دامت برکاته
درگذشت همسر مکرم آن‌جناب ؟رها؟ را به حضرت‌عالی و فرزندان محترم و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
  آیتاللهالعطمی مکارم شیرازی
حضرت آیت‌الله جوادی آملی دامت برکاته
درگذشت بانوی محترمه، متعلقه مکرمه، مایه تأسف گردید.
اینجانب این ضایعه مؤلمه را به حضرت‌عالی، فرزندان محترم و آن بیت شریف تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره، رحمت واسعه الهی و برای حضرت‌عالی و دیگر بازماندگان صبر و اجر فراوان مسئلت می‌نمایم.
 
  آیتاللهالعطمی نوری همدانی
حضرت آیت‌الله جوادی آملی دامت برکاته
درگذشت بانوی محترمه و متعلقه حضرت مستطاب عالی را به محضر محترمتان و همه وابستگان و آقازادگان محترم تسلیت عرض می‌کنم.
رحمت و مغفرت برای آن مرحومه و دوام توفیقات و طول عمر باعزت جناب‌عالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
  آیتاللهالعظمی سبحانی
حضور انور آیت‌الله جناب آقای جوادی آملی دامت برکاته
با اهداء سلام، در ایام شهادت مولی‌الموالی امیر مؤمنان علی (ع)، خبر درگذشت متعلقه جناب‌عالی را با کمال تأسف دریافت نمودم. از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب رحمت و مغفرت و برای حضرت‌عالی و فرزندان و بیت شریف تسلیت عرض می‌نمایم. تقارن وفات ایشان با ایام شهادت امیرمؤمنان (ع) نشانه سعادت و ولای ایشان به مولی است.
 
  آیتاللهالعظمی مظاهری
حضرت آیت‌الله آقای جوادی‌آملی «دامت برکاته»
پس از سلام و تحیت و اظهار تأسف؛
مصیبت درگذشت سرکار متعلقه مکرمه را به حضور آن‌جناب و همه خاندان مصاب تسلیت عرض می‌کنم. امید است خداوند متعال تسلی و آرامش بر قلب شریف جناب‌عالی نازل فرماید.
از خداوند سبحان برای آن بانوی مؤمنه، رحمت و رضوان الهی و حشر با حضرت فاطمه ‌زهرا (س) و برای جناب‌عالی و بیت مکرم و سایر بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنم.
طول عمر قرین به عافیت و دوام برکات وجود مبارک آن‌جناب را خواستارم.
 
  آیتالله سیدمحمد سعیدی
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)
محضر گرامی آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی (دامت برکاته)
سلام علیکم
درگذشت بانوی صالحه حاجیه خانم روحی، همسر گرامی‌تان در ایام حزن اهل‌بیت(ع) موجب تأسف و تأثر گردید. قطعاً همراهی بی‌دریغ ایشان در عرصه‌های مختلف زندگی علمی، فرهنگی و سیاسی حضرت‌عالی ذخیره اخروی والایی است که موجب جلب رحمت الهی خواهد بود. ان‌شاءالله
 
  آیتالله حسینی بوشهری
رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
محضر مبارک حضرت آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی دام عزه!
درگذشت بانوی مؤمنه، همسر مکرمه را به محضر شریف حضرت مستطاب عالی و خاندان مصاب تسلیت می‌گویم و از درگاه رب کریم برای آن بانوی ارجمند، رحمت و رضوان و حشر با حضرت صدیقه طاهره(س) و برای عموم بازماندگان به‌ویژه حضرت‌عالی و بیت معظم، صبر و اجر مسئلت دارم.
 
  آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه کشور
محضر مبارک استاد عالی‌قدرحضرت آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی (دامت برکاته)
سلام علیکم بما صبرتم
ضمن آرزوی صحت و سلامت و طول عمر برای حضرت‌عالی، فقدان بانوی صالحه همسر گرامی‌تان را به حضرت‌عالی، بیت مکرم و بستگان ارجمند تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن بانوی مؤمنه، علو درجات و مغفرت بی‌پایان و برای آن استاد والامقام و بازماندگان، صبر جمیل و اجر فراوان و پایدار مسئلت می‌نمایم.
 
  حجتالاسلام والمسلمین رئیسی رئیسجمهور
حضرت آیت‌الله جوادی آملی (دامت افاضاته)
درگذشت همسر مکرمه، حاجیه خانم سکینه روحی، موجب اندوه و تأثر خاطر شد.
اینجانب مصیبت وارده را به حضرت‌عالی و خانواده گرامی و سایر بستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال در این ایام عزیز برای آن بانوی مؤمنه رحمت و رضوان الهی، برای بازماندگان صبر و اجر و برای حضرت‌عالی سلامتی و بقای عمر مسئلت دارم.
 
  حجتالاسلام والمسلمین محسنی اژه‌‌ای
 رئیس قوه قضائیه
حضرت آیت‌الله جوادی آملی (دامت برکاته)
بدین‌وسیله درگذشت همسر محترمه را تسلیت می‌گویم.
از خداوند متعال در لیالی پرفیض قدر برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت و برای حضرت‌عالی، بیت شریف و سایر وابستگان اجر و صبر مسئلت دارم.
 
  دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
محضر گرامی حضرت آیت‌الله حاج شیخ عبدالله جوادی‌ آملی (ادام الله ظله الشریف)
درگذشت همسر مکرمه و مؤمنه حضرت‌عالی حاجیه خانم بانو سکینه روحی موجب تأسف و تأثر گردید.
ضمن عرض تسلیت و تعزیت به جناب مستطابتان، فرزندان ارجمند و بستگان محترم، برای آن بانوی پرهیزگار در جوار الطاف کریمه‌ اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه‌(س) غفران و رحمت‌الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه