هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تماس با ۲۰ هزار مبلغ برای ارزیابی و اثرسنجی فعالیت‌های محتوایی مبلغان

تماس با ۲۰ هزار مبلغ برای ارزیابی و اثرسنجی فعالیت‌های محتوایی مبلغان

مسئولان اداره راهبری عملیات تبلیغی اداره‌کل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی، با هدف ارتقای هرچه بیشتر خدمات سامانه شمع و همچنین تکمیل اطلاعات محل فعالیت‌ها در کشور، بنا بر اطلاعاتی که روی اطلس تبلیغی مشخص شده، اقدام به ارتباط تلفنی با تمامی بانیان هیئات مذهبی، مؤثران و فعالان مجموعه‌های فرهنگی و مخاطبان مبلغان خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر تتار، مسئول اداره راهبری عملیات‌های تبلیغی اداره‌کل امور مبلغان سازمان تبلیغات در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به خبر فوق، به راه‌اندازی سامانه شمع و آن را در راستای ارتقای سامانه شمع برای خدمات بهتر به مبلغان دانست.
مسئول اداره راهبری عملیات‌های تبلیغی اداره‌کل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این برنامه برای اولین‌بار در کشور اجرا می‌شود و قرار است، با ۲۰ هزار مبلغ در مورد ارزیابی و اثرسنجی فعالیت‌های محتوایی مبلغان در کشور ارتباط تلفنی گرفته شود، تصریح کرد: از دیگر اثرات این ارتباط و هم‌فکری، شناسایی نیازهای مناطق مختلف تبلیغی است. شناسایی نیازها می‌تواند گام مهمی در برنامه‌ریزی محتوایی تبلیغی به‌همراه داشته باشد و فعالیت‌های تبلیغی را با مشخص کردن محتوای مناسب اثربخش‌تر کند.
یادآوری می‌شود، سامانه شمع با هدف بهینه‌سازی شبکه تبلیغی و ارائه خدمات به مبلغان طراحی شده است و مبلغان می‌توانند، با ثبت‌نام در این سامانه و ثبت فعالیت‌های تبلیغی خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند.
گفتنی است، دسترسی به اطلس تبلیغی، صدور آنلاین گواهی تبلیغی، حذف جرائم انتظامی خودرو (در محدودیت‌های کرونایی) و دانلود رایگان محتواهای تبلیغی، از مزایای عضویت در این سامانه است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه