هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

پذیرش دانشجو در دانشگاه ادیان در رشته «علوم قرآنی» به زبان انگلیسی   

پذیرش دانشجو در دانشگاه ادیان در رشته «علوم قرآنی» به زبان انگلیسی   

دانشگاه ادیان و مذاهب، در مقطع کارشناسی ارشد رشته «علوم قرآنی» به زبان انگلیسی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دانشگاه ادیان و مذاهب، در مقطع کارشناسی ارشد رشته «علوم قرآنی» به زبان انگلیسی، دانشجو می‌پذیرد.
با توجه به اینکه دروس این رشته به زبان انگلیسی تدریس خواهد شد و ضرورت دارد، دانشجویان آمادگی لازم جهت شرکت در کلاس را دارا باشند، از علاقه‌مندان ثبت‌نام اولیه صورت می‌گیرد. پس از انجام پیش‌ثبت‌نام و مصاحبه، دوره فشرده کوتاه‌مدتی به زبان انگلیسی (دوره تمهیدیه) برای پذیرفته‌شدگان برگزار خواهد شد. داوطلبانی که بتوانند، موفق به سپری کردن این دوره شوند، در آزمون اختصاصی ورودی دانشگاه ادیان و مذاهب شرکت و به‌عنوان دانشجو پذیرش می‌شوند و از مهرماه ۱۴۰۲ تحصیل خود را در رشته کارشناسی ارشد علوم قرآنی به زبان انگلیسی آغاز می‌کنند.
شرایط پذیرش: تسلط به زبان انگلیسی؛ قبولی در مصاحبه علمی؛ موفقیت در دوره تمهیدیه زبان انگلیسی؛ قبولی در آزمون کتبی.
مزایای این دوره: رایگان بودن دوره تمهیدیه؛ دریافت مدرک معتبر کارشناسی ارشد وزارت علوم؛ بهره‌مندی از اساتید مجرب؛ آشنایی با متون تخصصی در حوزه علوم قرآنی با تمرکز بر کتب و مقالات مستشرقان در این حوزه؛ برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی به زبان انگلیسی؛ ارتباط با مراکز قرآن‌پژوهی خارج از کشور.
 مهلت پیش‌ثبت‌نام این دوره، تا ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر، از ساعت ۸ تا 14:30 با شماره 025۳۷۷۷۷۹۳۰ داخلی ۹۰۴۹ و یا شماره همراه ۰۹۹۳۷۶۹۰۳۱۱ تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه