هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  پذیرش مقطع عالی سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان

  پذیرش مقطع عالی سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان

پژوهشکده زن و خانواده، از بین خواهران واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ طلبه سطح۳ رشته مطالعات اسلامی زنان می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با آغاز پذیرش داوطلبان حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، از ۲۹‌بهمن ۱۴۰۱، پذیرش طلبه خواهر در پژوهشکده زن و خانواده برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ نیز انجام خواهد شد.
ثبت‌نام متقاضیان این رشته تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و شیوه تحصیل به‌صورت تمام‌وقت و سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی انجام خواهد پذیرفت.
امکانات عالی کتابخانه‌ای، بانک اطلاعات تخصصی حوزه زن و خانواده، بهره‌مندی از اساتید خبره و متخصص حوزه زن و خانواده، آموزش پژوهش‌محور، شرکت رایگان در دوره‌های آزاد پژوهشکده، برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های هم‌اندیشی، مشاوره‌های علمی - تحصیلی و تربیتی، برپایی کلاس‌های فوق برنامه روش تحقیق، کارگاه مقاله‌نویسی و... برخی از مزیت‌ها و فعالیت‌های این حوزه در طول تحصیل خواهد بود.
داوطلبان امکان ثبت‌نام به دو شیوه حضوری و مجازی را دارند و می‌توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر، از تاریخ اول اسفند ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دفترچه‌ راهنمای پذیرش سطح ۳ را دریافت و مطالعه کرده، سپس از طریق نشانی الکترونیکی paziresh.whc.ir ثبت‌نام خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند و یا به‌صورت حضوری به اداره آموزش پژوهشکده زن و خانواده مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.
داوطلبان می‌توانند، برای راهنمایی بیشتر و یا دریافت پاسخ سؤالات خود، از طریق تماس با شماره ۰۲۵۳۲۶۰۳۳۵۷ داخلی ۴۶۱۶ و ۴۶۱۷ و یا مکاتبه با شماره مجازی آموزش ۰۹۰۱۱۰۶۷۴۷۷ در ایتا و یا به‌صورت حضوری با مراجعه به اداره خدمات آموزشی پژوهشکده کسب اطلاع نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه