هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

طوفان بر هیمنه ساختگی صهیونیسم

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نهادهای حوزوی تصریح شد

طوفان بر هیمنه ساختگی صهیونیسم

در پی عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» توسط مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت در برابر رژیم کودک‌کش رژیم غاصب صهیونیستی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،  بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
بسم‌الله الرحمن الرحیم
غرش تند‌باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت‌آور و عزت‌بخش «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد و خشم و سردرگمی جبهه استکبار را برانگیخت.
آرمان‌خواهی، مستلزم تحمل رنج‌هاست و امروز این مجاهدت‌ها، تحقق آزادی قدس شریف را نزدیک‌تر خواهد کرد. سلاح مبارزه و میدان، معادلات آینده فلسطین را رقم خواهد زد و مذاکره و عادی‌سازی رابطه با رژیم کودک‌کش، راهی باطل و محکوم به شکست است.
طوفان الاقصی فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است و فلسطینی که مبارزه را از سنگ شروع کرده بود، امروز موشک‌هایش، فرصت پاسخ برای سلاح‌های مدرن اسرائیلی را باقی نگذاشته است. بی‌شک جبهه استکبار با جنگ تبلیغاتی و هجمه‌های سیاسی و دیپلماتیک، تلاش خواهد کرد، رژیم گرفتار آشوب و بلوا را از آتش برهاند و این رژیم خون‌خوار نیز به کشتار دست خواهد زد. لازم است، جوانان سلحشور و مبارزان فلسطینی، خود را برای یک جنگ ترکیبی سخت آماده کنند و بدانند میدان، امروز در تسلط اراده و ایمان آنان است و این مسیر، فقط با اتکال به قدرت الهی و استقامت، طی‌شدنی است.

  مرکز مدیریت حوزههای علمیه
بسم‌الله الرحمن الرحیم
[... وظنوا أنهم مانعتهم حصونهم من الله فأتاهم الله من حیث لم یحتسبوا وقذف فی قلوبهم الرعب ...] (حشر/۲)
و خودشان نیز گمان می‌کردند که دژهای محکم‌شان آنها را از عذاب الهی مانع می‌شود؛ اما خداوند از آنجا که گمان نمی‌کردند، به سراغشان آمد و در دلهای‌شان ترس و وحشت افکند.
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «حفظه الله تعالی»: «نظر قطعی جمهوری اسلامی این است، دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سرمشق کار خود قرار دهند، ضرر خواهند کرد؛ چرا‌که این رژیم رفتنی است و آنها در حال شرط‌بندی روی اسب بازنده هستند.»
فلسطین، پاره تن اسلام و قلب تپنده همه مسلمانان جهان، که بیش از هفت دهه است، توسط صهیونیست‌های کودک‌کش اشغال شده و در این مدت، آنان برای رسیدن به اهداف پلید و غیر انسانی خود جان هزاران مرد، زن و کودک مظلوم را از هستی ساقط کرده و با حمایت سازمان‌ها و دولت‌های غربی و به‌ظاهر حقوق بشری از هیچ جنایتی فروگذار نبودند.
امروز جوانان غیور فلسطین در قامتی مقتدرانه و متفاوت از گذشته، در برابر ظلم اسرائیل غاصب قیام کرده و با درس‌آموزی از مکتب خمینی کبیر(ره) و اطاعت از خلف صالح او، امام خامنه‌ای‌(حفظه‌الله) کارزار مقاومت را از ستیز با سنگ، بدل به ستیز موشکی نمودند و به‌حول و قوه الهی، درسی عبرتآموز و جاویدی به صهیونیسم غاصب و حامیانش نشان دادند.
حملات سهمگین و غیورمندانه رزمندگان فلسطینی، رژیم جعلی اسرائیل را در شوک شدید فرو برد و قدرت پوشالی این رژیم کودک‌کش را در هم شکست و زوال رژیم اسرائیل بیش از پیش بر همگان آشکار گردید.
این عملیات برق‌آسا و پیروزمندانه پاسخی صریح و قاطع به جنایات مستمر اشغال‌گران صهیونیست درحق ملت مظلوم فلسطین و پیام آشکاری است، براینکه اراده ملت فلسطین و سلاح مقاومت، تنها گزینه در برابر تجاوز و اشغال رژیم جعلی اسرائیل می‌باشد و همچنین پیام روشنی است برای جهان عرب و اسلام به‌ویژه آنهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند تا بدانند، مسئله فلسطین یک مسئله زنده است و تا پیروزی نهایی جریان دارد.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، این پیروزی شیرین و امید‌آفرین رزمندگان فلسطینی را به همه آزادی‌خواهان جهان، خصوصاً محورمقاومت تبریک گفته و ضمن آرزوی پیروزی‌های مستمر برای محورمقاومت و مردم ستمدیده فلسطین، بر لزوم اتحاد و انسجام جهان اسلام در مبارزه با رژیم صهیونیستی تا پیروزی نهایی تأکید می‌نماید. «ولینصرن الله من ینصره إن الله لقوی عزیز»

   دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
بسمه‌تعالی
[أُذن للذین یقاتلون بأَنَّهم ظلموا و‌إن اللَّه علی نصرهم لقدیر] / سلام بر فلسطین مظلوم و مقتدر، سلام بر فرزندان شجاع و غیور امت اسلامی، سلام و درود خدا بر شهدای مقاومت.
عملیات ظفرمندانه «طوفان الاقصی»، کاخ‌های عنکبوتی متجاوزان صهیونیست را به لرزه درآورد. جهاد مقدسی از ملتی که سال‌ها مورد هجوم و تجاوز و ظلم قرار گرفته است.
سرنوشت محتوم صهیونیسم جهانی که بر پایه ظلم و فساد بنا شده است، نابودی و زوال است و این وعده قاطعانه خداوند متعال است. حامیان مستکبر و مرتجع رژیم تروریست صهیونیستی بدانند که حملات جنایت‌کارانه و کور به اماکن مسکونی و زنان و کودکان و مردم مظلوم غزه که گویای ضعف و ترس این رژیم در مقابل جبهه مقاومت است، هرگز خللی در عزم راسخ مجاهدان فی سبیل‌الله در تحقق وعده الهی ایجاد نخواهد کرد.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن حمایت از جهاد مقدس فرزندان مقاومت در فلسطین، حمله به زنان و کودکان و تداوم ظلم اشغال‌گران صهیونیست را محکوم می‌کند و از همه مؤمنان و حق‌طلبان و ملت‌های مسلمان می‌خواهد، در حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نورزند.
«إن تنصرالله ینصرکم و‌یثبت اقدامکم».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه