هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

بی‌حجابی در ادارات و مکان‌های عمومی ممنوع است

آیت‌الله خاتمی در دیدار فرمانده سپاه استان قم

بی‌حجابی در ادارات و مکان‌های عمومی ممنوع است

آیت‌الله خاتمی در دیدار سردار موحد، با بیان اینکه کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، گفت: حجاب مسئله‌ای شرعی و قانونی است و بی‌حجابی و بدحجابی در ادارات و مکان‌های عمومی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به مناسبت آغاز سال جدید با آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران دیدار و گفتگو کرد.
آیت‌الله خاتمی در این دیدار با بیان اینکه کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است، گفت: حجاب مسئله‌ای شرعی و قانونی است و بی‌حجابی و بدحجابی در ادارات و مکان‌های عمومی ممنوع است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری به نقش مهم رسانه اشاره کرد و افزود: باید سیاه‌نمایی‌ها، تخریب‌ها و توطئه‌های دشمن علیه اقتدار کشور که در فضای مجازی و شبکه‌های دشمن صورت می‌گیرد، افشا شود و تلاش آنان در این زمینه خنثی گردد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از عملکرد سپاه استان قم، بر تداوم و حفظ همکاری سپاه با سایر دستگاه ها تأکید کرد.
در ابتدای این دیدار سردار موحد فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) نیز ضمن تبریک آغاز سال نو و تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان، به اقدامات فرهنگی خصوصا در حوزه عفاف و حجاب توسط قرارگاه نوزده دی در سال۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: برای اینکه اقدامات حوزه فرهنگی و عفاف و حجاب نتیجه‌بخش باشد، باید علاوه بر توجه و اهتمام مسئولان، تمام دستگاه‌ها به وظایف ذاتی خود به صورت کامل عمل کنند.
فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با تاکید بر اینکه اقدامات ایجابی در حوزه عفاف و حجاب، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت‌، اظهار کرد: همان‌طور که دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، مسئولان نیز باید نقشه و برنامه داشته باشند و از انجام کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه پرهیز شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه