هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

برگزاری دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه» در جامعة‌الزهرا

برگزاری دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه» در جامعة‌الزهرا

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعة‌الزهرا (س)از برگزاری دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه» توسط انجمن رسانه (ارج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ندا حکمت‌نیا با اشاره به ضرورت برگزاری دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه»، اظهار داشت: این دوره با محوریت آشنایی طلاب با نظریه‌های جامعه‌شناسی و تأثیر آن بر رسانه، نظریه‌ها و مکاتب فکری مؤثر، اهمیت و ضرورت بررسی نظریه‌ها در رسانه‌های نوین، تأثیر نظریه‌ها و جایگاه نظریات جامعه‌شناسی، ارتباطات و نظریه‌های فرهنگی در رسانه‌های نوین برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعة‌الزهرا (س)یادآور شد: دوره مقدماتی «نظریه‌های جامعه‌شناسی با رویکرد رسانه» از ۲۴ بهمن، روزهای یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۲۰ ساعت از سوی انجمن رسانه (ارج) برگزار می‌شود.
حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، مبلغان و دانش‌آموختگان تا ۲۰ بهمن با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین در قسمت دوره‌ها / دوره نظریات جامعه‌شناسی ثبت‌نام کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر به شناسه کاربری روابط عمومی ارج به نشانی Admin_Arj@ (در پیام‌رسان ایتا) مراجعه شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه