هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

سید‌حسن نصرالله بزرگترین کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در جهان عرب است

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»

سید‌حسن نصرالله بزرگترین کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در جهان عرب است

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» با اشاره به مهارت دبیر‌کل حزب‌‌الله لبنان تأیید کرد: او برای این رژیم صهیونیستی خطرناک‌ترین فرد است.

به گزارش خبرگزاری ابنا، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی اذعان کرد: «سید‌حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌‌الله لبنان در طول سالیان اخیر، به بزرگترین کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در جهان عرب تبدیل شده و او همچنان خطرناک‌ترین دشمن این رژیم است؛ زیرا ابعاد و اهداف این رژیم را بهتر از هرکس دیگری می‌شناسد.
این روزنامه با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و بیرون راندن آن‌ها از این کشور از سوی نیرو‌های حزب‌الله، نوشت: نصرالله اعتراضات مردمی لبنان علیه ارتش رژیم صهیونیستی را به‌خوبی شناخت و از آن‌ها برای عقب راندن ما استفاده کرد. او دو رویکرد در طول آن زمان در پیش گرفت؛ اول کاشتن بذر ناامیدی در افکار عمومی صهیونیست‌ها و دوم بازدارندگی ارتش ما از انجام عملیات‌هایش.
دبیرکل حزب‌الله در خصوص رویکرد دوم، موفق شد، با چشاندن طعم شکست به نظامیان رژیم صهیونیستی، به هدف خود برسد. فراوانی شکست‌های عملیاتی و گستردگی تلفات، ارتش رژیم صهیونیستی را بر آن داشت تا تعداد عملیات‌ها را کاهش دهد و فقط سعی کند، مواضعی را که اشغال کرده، از دست ندهد.
این روزنامه صهیونیستی نوشت: خروج ارتش رژیم صهیونیستی از لبنان در سال ۲۰۰۰ یک موفقیت برای نصرالله بود و او به‌عنوان قهرمان نه‌تنها در لبنان؛ بلکه در جهان عرب معرفی شد. سپس با جسارت سخنرانی معروف «تار عنکبوت» را در خصوص صهیونست‌ها ایراد و اعلام کرد که صهیونیست‌ها با وجود نیروی هوایی و سلاح هسته‌ای ضعیف‌تر از تار عنکبوت هستند.
از نظر این روزنامه صهیونیستی، هرگاه که ایرانی‌ها بخواهند از رژیم صهیونیستی اطلاعات جدید به دست بیاورند، با نصرالله تماس می‌گیرند و با او مشورت می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه