هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

حضور ۳۴۰ طلبه جهادگر در مناطق سیل‌زده استان کرمان      

حضور ۳۴۰ طلبه جهادگر در مناطق سیل‌زده استان کرمان      

مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار کرمان، از حضور ۳۴۰ طلبه کرمانی ‌‌به‌صورت جهادی در مناطق سیل‌زده استان کرمان خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالرسول الله‌وردی مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار کرمان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور و فعالیت طلاب جهادی در مناطق سیل‌زده استان کرمان، گفت: در پی وقوع سیل در کرمان، نیروهای زیادی به محل‌های مختلف درگیر سیل اعزام شدند و فعالیت‌های مورد نیاز را انجام دادند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب کرمان گفت: طلاب جهادی کرمان نیز، به‌همراه سایر نیروها در محل‌های سیل‌زده حضور یافتند و ۳۴۰ طلبه به فعالیت‌هایی مانند آب‌رسانی و شست‌وشوی خانه سیل‌زدگان پرداختند.
وی با اشاره به وسعت سیل در شهر رفسنجان، گفت: چاه‌های آب‌شیرین رفسنجان، تحت تأثیر سیلاب‌ها آلوده شدند که تعداد ۵۰ مسجد شهر کرمان، با استفاده از کمک‌های مردمی، آب آشامیدنی را تهیه و به مناطق مورد نیاز ارسال کردند.
حجت‌الاسلام الله‌وردی در پایان خاطرنشان کرد: حضور طلاب جهادگر و نیروهای مردمی به‌خصوص حضور هیئت‌های مذهبی در ایام عزای اباعبدالله(ع) و خدمت‌رسانی گسترده آن‌ها، جلوه‌ای دیگر از در صحنه بودن نیروهای انقلاب را نشان داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه