هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

پیام تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی درگذشت طلبه قزوینی در حادثه سیل رفسنجان

پیام تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی درگذشت طلبه قزوینی در حادثه سیل رفسنجان

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت حجت‌الاسلام مصطفی نصیری و همسرشان را که در حادثه سیل جنوب و در راه سفر تبلیغی جان خود را از دست دادند، تسلیت گفتند.

  آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه
انا لله و‌انا الیه راجعون
درگذشت دانشور ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مصطفی نصیری(ره) و همسر مکرمه‌شان که در حادثه سیل جنوب و در راه سفر تبلیغی جان خود را از دست دادند، موجب تأسف گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان آن مبلغ بااخلاص را به خانواده، دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و برای ایشان و همسر فقیدشان، علو درجات و حشر با اولیای الهی و ائمه معصومین(ع) و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

  حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین
درگذشت حجت‌الاسلام آقای مصطفی نصیری، روحانی مبلّغ معارف دینی و همسر گرامی‌شان، موجب تأثر و تألم فراوان گردید. فقدان آن‌مرحوم را به خانواده محترم، حوزه‌ علمیه، روحانیون و جامعه مبلغین تسلیت عرض می‌کنم. از خدای متعال برای آن فقید سعید، هم‌نشینی با اباعبدالله‌الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم.
یادآوری می‌شود، حجت‌الاسلام مصطفی‌ نصیری، طلبه جهادی و از طلاب مدرسه فقهی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) که برای تبلیغ به رفسنجان رفته بود، در مسیر تبلیغ گرفتار سیل شد و در شب اول محرم به‌اتفاق همسرش دارفانی را وداع گفت. این روحانی جهادی از شاعران آیینی و جبهه هنری انقلاب بود و سروده‌هایی در رثای اهل‌بیت(ع) سروده است. رسیدگی به امور محرومان از دیگر فعالیت‌های مرحوم حجت‌الاسلام نصیری بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه