هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

پیام جامعه مدرسین در پی حادثه زمین‌لرزه در شهر خوی و مسائل مردم زلزله‌زده

پیام جامعه مدرسین در پی حادثه زمین‌لرزه در شهر خوی و مسائل مردم زلزله‌زده

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طی بیانیه‌ای خواستار همراهی و کمک عموم مردم و گروه‌های جهادی به مردم شریف خوی شد و تأکید کرد: لازم است گروه‌های امدادی و جهادی، گسترده‌تر و مجدانه‌تر، به امر خدمت‌رسانی بپردازند.

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی حادثه زمین‌لرزه در شهر خوی، این نهاد حوزوی بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد:
بسم‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم
حادثه زمین‌لرزه در شهر خوی که موجب جان ‌باختن و مصدوم شدن گسترده جمعی از هموطنان عزیزمان در استان آذربایجان غربی شد، موجب تأسف و تأثر گردید. خداوند متعال مرحومین این حادثه را مشمول عفو و رحمت خود قرار دهد و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید. لازم است، گروه‌های امدادی و جهادی گسترده‌تر و مجدانه‌تر، به امر خدمت‌رسانی بپردازند و در تخفیف آلام این عزیزان مجاهدت کنند. سرمای طاقت‌فرسای آن منطقه می‌طلبد که هرچه سریع‌تر بحث اسکان و تجهیز مردم نهایی شود و در توزیع اقلام و غذای گرم، امور بدون نقص و ضعف به انجام برسد.
از عموم مردم و گروه‌های جهادی خواستاریم، نهایت همراهی و همدلی را با مردم شریف و غیور خوی داشته باشند و کمک‌های خود را به منطقه ارسال نمایند.
از مردم نوع‌دوست و مهربان ایران، کمال تشکر و تقدیر را داریم و امیدواریم، در امداد آسیب‌دیدگان، چون همیشه در همدلی و همراهی حماسه‌آفرین باشند. همچنین از نیروهای امدادی، جهادی، انتظامی، مدیران و مسئولان نهادهای مختلف که در این حادثه مشغول خدمت‌رسانی هستند، کمال تشکر را داریم.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب ها :
ارسال دیدگاه