هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

پاسخ به شبهات، موجب آرام شدن فکر و اندیشه مردم می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی در آیین رونمایی از «سامانه رادیو‌پاسخ»

پاسخ به شبهات، موجب آرام شدن فکر و اندیشه مردم می‌شود

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها گفت: پاسخ به شبهات مردم، موجب آرام شدن فکر و اندیشه آن‌ها می‌شود؛ در نتیجه این سامانه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی در آیین رونمایی از «سامانه رادیو‌پاسخ» که به‌همت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه تهیه شده است، اظهار کرد: مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات نسبت به نیازهای جامعه حساس است و با توجه به دغدغه‌هایی که دارد، اقدامات خوبی را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم، باید به‌راحتی بتوانند، با این مرکز ارتباط برقرار کنند، مطرح کرد: همچنین این مرکز باید با برگزاری جلسات هم‌افزایی، ارتباط خود را با آموزش و پرورش تقویت کند.
قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها، با بیان اینکه باید با برقراری ارتباط با رسانه‌ها، دستاوردهای مرکز اطلاع‌رسانی شود، عنوان کرد: برخی از مردم برای پاسخ به مسائل دینی خود به حوزه‌های علمیه مراجعه می‌کنند که اگر فعالیت‌های مرکز اطلاع‌رسانی شود، می‌تواند کمک شایانی به مردم کند.
وی با بیان اینکه باید ارتباط با کنش‌گران فضای مجازی نیز در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این مرکز باید تلاش کند، پاسخ‌گویی به شبهات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه این مرکز نقش بسزایی در تربیت و حل مسائل جوانان دارد، تصریح کرد: به‌همین منظور ارتباط آسان و مؤثر این مرکز با مجموعه‌های مختلفی ازجمله خانواده‌ها، اولیا و مربیان، کارشناسان رادیو‌معارف و تلویزیون، شبکه‌ها، امام جمعه‌ها، امامان جماعات، ایرانیان مقیم خارج از کشور و ...ضروری است.
وی در پایان یادآور شد: پاسخ به شبهات مردم، موجب آرام شدن فکر و اندیشه آن‌ها می‌شود؛ در نتیجه این سامانه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ارسال دیدگاه