هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

كسی اصلح است كه به بیگانه چشم امید و طمع ندوزد.

كسی اصلح است كه به بیگانه چشم امید و طمع ندوزد.

٭ آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی
 همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و افرادی را به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بفرستند که از هرلحاظ پاک باشند و بتوانند پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانند.
  هر اقدام و عملی که منجر به تضعیف نظام اسلامی و آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گران‌قدر گردد شرعاً جایز نبوده و حرام می‌باشد.
  انسانیت و خون شهدای اسلام و انقلاب ایجاب نمی‌كند كه در انتخابات شركت نكنیم یا بد شركت كنیم. باید همه متقیانه و عاقلانه در انتخابات شركت كنند تا دوستان خوشحال و دشمنان مایوس شوند.
  اگر کسی نمی‌داند یا نمی‌تواند حقوق مردم را اداره کند نباید وارد عرصه انتخابات شود؛ این که فردی بگوید من خواستم و نگذاشتند یا نشد معنا ندارد. چنین فردی بهتر است که از ابتدا وارد این عرصه نشود.
  همه در تبلیغات مواظب باشیم كه هیچ‌كس از راه خلاف به مقصد نمی‌رسد.
  كسی اصلح است كه به قانون اساسی، ولایت‌فقیه، جمهوری اسلامی و منافع ملی بیشتر بیندیشد و به بیگانه چشم امید و طمع ندوزد.
  به کسانی که نه دشمن درونی دارند و نه دشمن پرورند، نه دشمن درونی را تقویت می کنند، به چنین افرادی که رأی مستقل، آگاه، هوشیار، امین و پاک داشته و دارند، رأی بدهید تا این نظام به برکت صاحب اصلی اش، بدون آسیب به دست آن حضرت برسد.
 چرا از تمام دنیا چشمشان به ایران و انتخابات ایران است؟مطمئناً اینها منتظر نیستند كه انتخابات تمام بشود تا گزارش بدهند، .... خب اگر دشمن این ‌قدر در كمین است، چرا ما حاضر نشویم؟ چرا به كشورمان، به ملیتمان، به مملكتمان بها ندهیم؟ هر چه بیشتر بهتر.

٭ آیت‌الله‌العظمی جعفر سبحانی
  با الهام از این آیه مبارکه «واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرّقوا» برای حفظ مصالح کشور و تحکیم نظام اسلامی همگان در انتخابات شرکت کنیم و به فرد مؤمن، متدین و مدبّر رأی دهیم؛ ان شاء الله مشکلات موجود به فضل الهی و در پرتو وحدت کلمه برطرف می‌شود.
 کسانی که در تبلیغات انتخاباتی بد اخلاقی کرده، بدگویی دیگران را می‌کنند و کسانی که آن را پخش می‌کنند و کسانی که گوش می‌دهند همه خلاف شرع انجام داده‌اند اگر می خواهید اسلامی رفتار کنید باید فقط از خودتان سخن بگویید و دیگران را تخریب نکنید.
 جایی که سرنوشت ما به آن بستگی دارد باید در انتخابات آن حساس و مشارکت جدی داشته باشیم.
  براساس آموزه‌های قرآن کسانی را باید انتخاب کرد که از مبانی فکری و عملی نیرومند، معتقد واقعی به مبانی اسلام و امین باشند، فریب دیگران را نخورند و بتوانند برای کشور برنامه ریزی سازنده کنند.
 امیدوارم مردم ایران، بدون توجه به هیاهوها در انتخابات شرکت کنند و افراد واجدشرایط و کسانی را که به هیچ شکل از اسلام و قانون تجاوز نمی‌کنند، برگزینند.
  حفظ نظام اسلامی واجب است و همه باید برای حفظ این نظام ، باید اختلاف ها را کنار بگذارند و در انتخابات شرکت کنند.
  انتخابات در مسیر رشد مملکت اثر روشنی دارد کسانیکه علاقه‌مند هستند کشور در مسیر پیشرفت باشد و این پیشرفت ادامه پیدا کند باید در انتخابات شرکت کنند و افراد صالحی را به مجلس بفرستند.
  از مردم انتظار می‌رود افراد صالح را که بیشتر مجلس به آنها نیاز دارد انتخاب کنند و به کسانی رای دهند که اهل درک و عقل باشند و دردهای جامعه را درمان کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه