هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

 تنها راه باقی‌مانده پیش روی دشمن جنگ باورها و عملیات تحریف است

نماینده ولی‌فقیه در اصفهان

تنها راه باقی‌مانده پیش روی دشمن جنگ باورها و عملیات تحریف است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمنان و بیگانگان از جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و حتی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده‌اند، خاطرنشان کرد: تنها راه باقی‌مانده پیش روی دشمن، جنگ باورها و عملیات تحریف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، ۱۱‌بهمن در نشست مدیران مدارس علمیه استان اصفهان، با اشاره به ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات، بحث جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اخیراً به آن اشاره داشتند.
وی با بیان اینکه جهاد تبیین، یکی از مسائل روز است، گفت: پس از گذشت چهار دهه از عمر پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن از همه راه‌ها و توطئه‌های خود، علیه انقلاب مأیوس شده است و خوشبختانه متوجه شده است که از درگیری با ایران و انقلاب ناتوان است.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، با بیان اینکه دشمنان و بیگانگان از جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و حتی جنگ اقصادی و تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی مأیوس شده‌اند، خاطرنشان کرد: تنها راه باقی‌مانده پیش روی دشمن، جنگ باورها و عملیات تحریف است.
وی افزود: دشمن در پی آن است که از طریق عملیات تحریف، فکر جوانان و حتی پیشکسوتان ما را منحرف سازد؛ این انحراف حتی تا مرز فکری اشخاصی پیش رفته است؛ اشخاصی که روزی، خودشان رئیس جمهور این کشور بوده‌اند.
امام جمعه اصفهان ابراز کرد: اینکه امروز سخنانی از دهان برخی از افراد که روزی خود در منصب قدرت بوده‌اند، مبنی بر اینکه حکومت اسلامی در ایران شکست خورده، بیرون می‌آید و باید عنان حکومت اسلامی را رها کرد، به این معناست که قدرت تحریف از سوی دشمنان تا کجا پیشرفت داشته است.
مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، به‌خاطر این بود که فهم و درک مردم زمانه افزایش یافته بود؛ همان درکی که از آن با نام بصیرت یاد می‌شود. بنابراین جهاد تبیین رسالت امروز همه است.
وی اظهار کرد: ما معتقدیم که هرچه علم پیشرفت کند، میزان گرایش مردم هم به دین بیشتر می‌شود. ادعا می‌کنم تاکنون در هیچ عصری، حکومتی دینی و الهی موفق‌تر از نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده است.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: انجام جهاد تبیین در لوای کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه یک واجب عقلی است و باید محقق شود تا باعث آگاه‌‌سازی طلاب جوان در عرصه‌های مختلف شود.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه زمان، زمان جهاد تبیین است، اظهار کرد: البته جهاد تبیین هم نباید منحصر به دهه فجر باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه