هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

افزایش ۴۴۳ درصدی تعداد مبلغان هرمزگان در یک‌سال

افزایش ۴۴۳ درصدی تعداد مبلغان هرمزگان در یک‌سال

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به افزایش ۴۴۳ درصدی مبلغان دینی هرمزگان، گفت: تعداد مبلغان استان هرمزگان از ۱۷۰ نفر در سال ۱۳۹۹، به ۹۲۲ نفر در سال جدید رسیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده، ۲۵ اسفند در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با ذکر این نکته که ما به دنبال تخصصی شدن تبلیغات هستیم، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹، ۱۷۰ مبلغ داشتیم؛ اما در حال حاضر، بیش از ۹۲۲ مبلغ در حال فعالیت هستند.
وی با ذکر این نکته که اهمیت تبلیغ بیش از پیش در میان طلاب، تقویت شده است، عنوان کرد: به دنبال تخصصی کردن امر تبلیغ هستیم.
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی به گروه‌های مختلف مبلغان، ابراز کرد: ۱۰۰ نفر در حوزه فرق و مذاهب در حال فعالیت هستند و تعداد زیادی نیز، اقدام به تبلیغ در میان بزهکاران و زندان‌ها هستند.
حجت‌الاسلام حیدرزاده، با اشاره به طرح «نسیم رحمت»، اظهار کرد: نسیم رحمت به‌صورت ویژه در مناطقی که دارای آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مانند اعتیاد و طلاق هستند، فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به طرح مبلغ گردشگری که در ساحل جزایر استان هرمزگان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در ایام عید نوروز، ماهانه ۲ الی ۳ روز مبلغان در جزیره هرمز حاضر می‌شدند و برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کردند.
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان ابراز کرد: به دنبال تربیت مبلغان بین‌المللی هستیم تا با زبان‌های روز دنیا گفت‌و‌گو کنند؛ چراکه گردشگران زیادی در جزایر هرمزگان حاضر خواهند شد و می‌توان از این فرصت برای تبلیغات استفاده کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه