هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

شرط اول ما برای صلح، برچیده شدن رژیم صهیونیستی است

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین

شرط اول ما برای صلح، برچیده شدن رژیم صهیونیستی است

«زیاد النخاله» گفت: وحدت نیروهای مقاومت عربی و اسلامی در مقابله با پروژه صهیونیستی، رکن مهمی برای حمایت از ملت فلسطین و شکست صهیونیست‌هاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با تأکید بر اینکه وحدت نیروهای مقاومت عربی و اسلامی در مقابله با پروژه صهیونیستی، رکن مهمی برای حمایت از ملت فلسطین و شکست صهیونیست‌هاست، اضافه کرد: مردم فلسطین حتی اگر ۱۰۰۰ سال ادامه داشته باشد، با رژیم اسرائیل خواهند جنگید.
النخاله در یک سخنرانی به‌مناسبت روز جهانی قدس در بغداد پایتخت عراق، گفت: مردم صبور ما یقینی حتمی نسبت به پیروزی دارند و در ذهن صهیونیست‌ها، زلزله‌ای ایجاد می‌کنند و این، اولین قدم برای پیروزی است. وی با درود بر مردم بزرگ و دلاور عراق و علما و مراجع آن، که حافظ حضور همیشگی اسلام هستند، افزود: ملت فلسطین مسئولیت تاریخی دارد و حتی اگر جنگ هزار سال ادامه داشته باشد، تا آزادی بیت‌‌المقدس و تمام فلسطین خواهد جنگید.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: مردم مبارز فلسطین و مبارزان قهرمان آنها که در سراسر فلسطین و کرانه باختری پراکنده شده‌اند و گردان‌های رزمی آن، که امروز سپر بیت‌‌المقدس و اطراف آن هستند، از همه جا به سوی آن بیرون می‌آیند.
النخاله ادامه داد: دنیا بفهمد که شرط اول ما برای صلح، برچیده شدن شهرک لعنتی اسرائیل است که توسط غرب در فلسطین ایجاد شده است و جهان و غرب که از رژیم اسرائیل محافظت می‌کند، بشنوند که صلحی بدون نابودی آنچه در فلسطین تأسیس کرده‌اند، وجود ندارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: قدس عنوانی است که به اختصار، فلسطین است و ما روز جهانی قدس را برای تأیید وحدت ملت خود در حول قدس و مسجد آن جشن می‌گیریم و با خدا و خود، تجدید میثاق می‌کنیم تا برای آزادی آن و آزادی فلسطین تلاش و مبارزه کنیم.

ارسال دیدگاه