هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

پذیرش طلبه در رشته رسانه و فضای مجازی

پذیرش طلبه در رشته رسانه و فضای مجازی

مدرسه امام صادق(ع)، برای سال تحصیلی جدید در رشته تخصصی تبلیغ، طلبه می‌پذیرد.

به گزارش شفقنا، مدرسه امام صادق(ع) برای سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ از میان طلاب واجد شرایط در دو گرایش «خطابه» و «رسانه و فضای مجازی» طلبه می‌پذیرد که از اهداف آن، می‌توان به «گسترش و تبلیغ معارف الهی در میان جوامع اسلامی»، «تبیین دفاع از عقاید شیعه امامیه و پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و شبهات»، «تقویت مهارت‌های ارتباطی مورد نیاز مبلغان» و «تربیت مبلغان دینی برای نشر احکام و معارف اسلامی» اشاره کرد.
اتمام کتبی سطح یک و همچنین قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه علمی و روان‌شناسی، از جمله شرایط شرکت در این رشته عنوان شده است که طلاب در صورت صلاحیت، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
«اعطای دانش‌نامه رسمی سطح ۳ حوزه»، «امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح ۴ حوزه»، «بهره‌مندی از اساتید برجسته و مجرب حوزه و دانشگاه» و «اولویت اعزام در مناسبت‌های تبلیغی»، از جمله مزایای ثبت‌نام دانش‌پژوهان در رشته تخصصی تبلیغ این مدرسه عنوان شده است.
گفتنی است، زمان ثبت‌نام طلاب و دانش‌پژوهان علاقه‌مند به رشته تخصصی تبلیغ، از ۲۰ اردیبهشت تا ۱ تیر۱۴۰۲ تعیین شده و زمان آزمون کتبی نیز، ۲۲ تیر۱۴۰۲ است و علاقه‌مندان می‌توانند، از طریق پایگاه www.hoze-imamsadeq.com ثبت‌نام کنند.
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه