هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

افتخار ما خدمت‌گزاری به شاگردان مکتب امام صادق‌(ع) است

مسئول دبیرخانه شورای‌عالی حوزه‌های علمیه

افتخار ما خدمت‌گزاری به شاگردان مکتب امام صادق‌(ع) است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین رحیمیان، رئیس هیئت‌مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، در سی و هفتمین همایش مدیران این مرکز، گفت: افتخار ما این است که لباس حضرت را به تن داریم و خدمتگزار شاگردان این مکتب هستیم.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رحیمیان افزود: دغدغه ما حمایت از شاگردان امام صادق‌(ع) و حل مشکلات آنان است و این نزدیک‌ترین راهی است که ما می‌توانیم، محبت و ارادت خود را به آن حضرت ابراز کنیم و از اینکه خداوند این نعمت ویژه را به ما داده است، سپاسگزاریم.
وی با اشاره به حملاتی که نسبت به برخی از طلاب و روحانیون اتفاق افتاده است، خاطر‌نشان کرد: متأسفانه گاهی شاگردی از شاگردان مکتب امام صادق‌(ع) توسط شمر و عمر سعدهای زمان که دستشان از جاهای دیگر کوتاه است، مورد آسیب و اذیت قرار می‌گیرند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین رحیمیان خطاب به مدیران استانی مرکز خدمات حوزه‌های ادامه داد: وظیفه شما مدیران و مسئولان است که به مجرد اینکه از چنین شرایطی آگاه می‌شوید، به وضعیت طلاب رسیدگی کنید و تاکنون نیز همین‌طور بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، به تبیین ابعاد شخصیتی امام صادق‌(ع) پرداخت و اظهار کرد: علت آنکه مذهب ما به مذهب جعفری شناخته می‌شود، تأثیر بی‌نظیر و منحصر‌به‌فردی است که امام صادق‌(ع) در ارائه معارف الهی و سنت نبوی داشته‌اند.

ارسال دیدگاه