هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقدیر از خدمات فرهنگی و تبلیغی حجت‌الاسلام والمسلمین خدادادحسینی

تقدیر از خدمات فرهنگی و تبلیغی حجت‌الاسلام والمسلمین خدادادحسینی

خادم‌الرضا(ع)، امام جماعت حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید‌ناصر خدادادحسینی، از همراهان نهضت حضرت امام(قد) و از وفاداران به نظام و رهبری، پس از عمری خدمت در عرصه‌هایی همچون امامت جمعه، امامت جماعت، خدمت‌گزاری در آستان مقدس رضوی، نمایندگی مراجع معظم تقلید و تدریس علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه، پس از تحمل یک دوره بیماری، 21 اردیبهشت در سن ۸۳ سالگی، دارفانی را وداع گفت. پیکر این عالم ربانی، 22 اردیبهشت پس از تشییع از مسجد امام خمینی(قد) در حرم مطهر رضوی(ع) به خاک سپرده شد.

حجج‌‌اسلام والمسلمین؛ رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان و مروی تولیت آستان قدس رضوی، در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت این روحانی مجاهد را تسلیت گفتند.

  حجتالاسلام والمسلمین رئیسی رئیسجمهور
انا لله وانا الیه راجعون
خبر درگذشت روحانی فاضل و بااخلاص مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید‌ناصر خدادادحسینی طاب‌ثراه باعث تأسف و تألم خاطر اینجانب گردید.
آن‌مرحوم که از همراهان نهضت حضرت امام(قد) در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و از وفاداران به نظام و رهبری و مورد وثوق و اعتماد مراجع عظام تقلید بود، عمر بابرکت خویش را در سنگرهای مختلف امامت جمعه و تدریس علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه و خدمت‌گزاری در آستان مقدس رضوی سپری نمود.
اینجانب درگذشت آن فقید سعید را به حوزه علمیه مشهد مقدس، خادمان بارگاه نورانی امام هشتم(ع)، دوستداران و ارادتمندان و به‌ویژه خانواده و فرزند آن‌مرحوم تسلیت گفته، رضوان و رحمت الهی برای ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

  حجتالاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی
این شخصیت وارسته عمر بابرکت خویش را در راه نشر قرآن کریم، معارف دین و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و خادمی امام رضا(ع) در کسوت امام جماعت حرم مطهر سپری کرد و اخلاص، پارسایی و تلاش‌های ایشان در مسیر نورانی قرآن و اهل‌بیت(ع) توشه گران‌سنگ در محضر الهی خواهد بود.
در جوار مضجع نورانی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه آلاف التحیة والثناء، از درگاه خداوند متعال، برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم اجر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

​​​​​​​   شمهای از زندگی پربار مرحوم حجتالاسلام والمسلمین خدادادحسینی
حضور در مبارزات و همراهی با نهضت امام خمینی(قد) تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همراهی با مقام معظم رهبری قبل و پس از رحلت امام خمینی(قد)، سرکشی و رسیدگی به امور علمای تبعیدی در اقصی‌نقاط کشور پیش از انقلاب اسلامی به‌نمایندگی از امام خمینی(قد)، از مؤسسان صندوق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، استاد حوزه علمیه قم، امامت جمعه شهرستان فردوس، رئیس خدام کشیک اول حرم مطهر امام رضا(ع)، مسئول دفتر آیات عظام؛ فاضل لنکرانی(ره) و مکارم شیرازی در مشهد مقدس، از ائمه جماعات حرم مطهر رضوی و مسجد گوهرشاد، از جمله سوابق و فعالیت‌های این روحانی مجاهد در زمان حیاتش بود.
گفتنی است، مراسم ترحیم و بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسین خدادادحسینی از طرف نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه مشهد مقدس، تولیت آستان قدس رضوی و شورای حوزه علمیه خراسان، ۲۳ اردیبهشت در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی، با حضور علما و روحانیون، خدام بارگاه مطهر رضوی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

ارسال دیدگاه