هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

رژیم صهیونیستی دیگر توان کنترل جبهه مقاومت را ندارد

عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه

رژیم صهیونیستی دیگر توان کنترل جبهه مقاومت را ندارد

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد) گفت: مقامات رژیم غاصب صهیونیستی امروز احساس امنیت نمی‌کنند و معنای عملیات استشهادی این است که این رژیم دیگر نمی‌تواند، جبهه مقاومت را کنترل کند.

آیت‌الله رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به حمله نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی به نمازگزاران مسجدالاقصی، گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شده است و در برابر جبهه مقاومت نمی‌تواند عرض اندام کند؛ به‌خصوص با مقاومتی که در سال‌های اخیر جبهه مقاومت از خود نشان داده و شکست‌هایی که این رژیم متحمل شده است، همه می‌دانند که این رژیم رفتنی است.
وی افزود: برای اینکه تا حدی به نیروها و مردمی که در این سرزمین اشغالی زندگی می‌کنند، دلگرمی دهند، چنین تحرکاتی صورت می‌گیرد. وقتی رژیمی که ادعا می‌کرد، در برابر کشورهای اسلامی پیروز می‌شود، امروز از یک جمع محدود در حال محاصره، شکست می‌خورد، سپرهای آهنی آن‌ها نمی‌تواند مانع حرکت پهپادهای جبهه مقاومت شود و در درون سرزمین خود امنیت ندارد، شاهد متلاشی شدن رژیم خود از درون باید باشد.
این استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به عدم امنیت در رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ساکنین این سرزمین به‌دلیل عدم امنیت، قصد بازگشت به سرزمین خود را دارند و این به‌معنای افول و فروپاشی از درون این رژیم است و این رژیم برای تأخیر این افول، ناچار به تحرکات جدیدی است تا روحیه هراسان‌شده‌ها را برای مدت کوتاهی برگرداند.
آیت‌الله رجبی تحرکات و آدم‌کشی‌های اخیر را موجب از بین بردن هراس صهیونیست‌ها ندانست و تصریح کرد: تحرکات اخیر دست و پازدن‌های مذبوحانه‌ای برای اعاده حیثیت جهانی شکست خورده و امید دادن به ساکنان صهیونیستی منطقه غصب‌شده فلسطین است؛ بنابراین این کارها صرفاً برای کسب حیثیت است؛ هرچند می‌دانند دائمی نخواهد بود.
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه، منشأ اصلی این تحرکات را شکست در برابر جبهه مقاومت و داشتن هراس و حرکت به سوی فروپاشی از درون برشمرد و اظهار کرد: عملیات استشهادی موجب هراس ساکنان اشغالی است و رژیم صهیونیستی را از درون خواهد پاشید.
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد) با اشاره به عدم امنیت در رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: مقامات و مسئولان رده بالای رژیم اشغالگر قدس امروز احساس امنیت نمی‌کنند و معنای عملیات استشهادی این است که این رژیم دیگر نمی‌تواند جبهه مقاومت را کنترل کند.
وی در پایان ابراز کرد: ساکنان مناطق اشغالی، پشتوانه نظامی خود را از دست داده‌اند و از درون دچار هراس شده‌اند؛ لذا اگر این روند ادامه پیدا کند، فروپاشی با سرعت بیشتری به وقوع خواهد پیوست.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه