هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

مسئولان با اشرار حوزه حجاب و عفاف برخورد جدی کنند

آیت‌الله سعیدی 

مسئولان با اشرار حوزه حجاب و عفاف برخورد جدی کنند

امام جمعه قم با تأکید بر لزوم برخورد جدی و عبرت‌آموز با اشرار حوزه عفاف و حجاب، گفت: اشرار شامل افراد فریب‌خورده و هیجان‌زده نمی‌شود؛ بلکه اشرار افرادی هستند که خودشان در صحنه نمی‌آیند؛ اما موتورها را روشن می‌کنند و کنار می‌روند و یک عده افراد فریب‌خورده را جلو می‌اندازند.
آیت‌الله سعیدی، ۱۱بهمن در نشست قرارگاه ۱۹دی که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و لشکری استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت(س) برگزار شد، با تأکید بر استفاده از ظرفیت مساجد و محله‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، اظهار کرد: مساجد تأثیر زیادی در پیشبرد اهداف دارند و ما تجربه این کار را در شکل‌گیری انقلاب داشته‌ایم و اگر مسئولان در هر محلات حضور یافته و کارهایی را که انجام می‌شود، در مسجد گزارش دهند، مساجد بانشاط و فعال می‌شود و تبلیغات و اطلاع‌رسانی هم صورت می‌گیرد.
تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به نقش پررنگ بانوان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: فریاد مردم را درآوردن هنر نیست؛ بلکه آرام کردن التهابات و هیجانات هنر است.
وی با اشاره به لزوم برخورد عبرت‌آموز با اشرار حوزه عفاف و حجاب، گفت: اشرار شامل افراد فریب‌خورده و هیجان‌زده نمی‌شود بلکه اشرار افرادی هستند که خودشان در صحنه نمی‌آیند؛ اما موتورها را روشن می‌کنند و کنار می‌روند و یک عده افراد فریب‌خورده را جلو می‌اندازند.
آیت‌الله سعیدی گفت: در جریانات اخیر برخی منتظر بودند، تغییر و تحولی تحقق پیدا کند؛ لذا به‌گونه‌ای رفتار کردند که اگر این اتفاق بیفتد، در شرایط جدید هم، موقعیتی داشته باشند که این، از روحیات منافقان است.
گزارش: جلال خسروی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه