هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تولید فکر و ارائه طرح از سوی مجمع نمایندگان طلاب مایه خرسندی است

در دیدار رئیس مجمع نمایندگان طلاب با آیات خاتمی و اراکی عنوان شد

تولید فکر و ارائه طرح از سوی مجمع نمایندگان طلاب مایه خرسندی است

رئیس و نواب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با آیات خاتمی و اراکی دیدار و گفت‌وگو کردند.

  دستاوردهای مجمع نمایندگان طلاب قابل تحسین است
به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در این دیدار که در محل دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، ضمن تبریک به اعضای هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب، این مجمع را یادگار ماندگار امام خمینی(قد) توصیف کرد و گفت: این مجمع به امر امام راحل ایجاد شده است تا ارتباط طلاب و فضلا با جامعه مدرسین حفظ گردد.
وی دستاوردهای مجمع نمایندگان طلاب را قابل تحسین دانست و بر حفظ این دستاوردها تأکید کرد.
عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری ابراز کرد: هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب باید در هر فصل، دیداری با جامعه مدرسین داشته و برای نمایندگان طلاب و فضلا نیز دیدار سالانه داشته باشد.
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور طلاب و فضلا بر همگان لازم بوده و از جمله عبادات است.

  تولید فکر و ارائه طرح از سوی مجمع نمایندگان طلاب مایه خرسندی است
​​​​​​​
آیت‌الله محسن اراکی نیز در این دیدار، این مجمع را یکی از مراکز مورد اعتماد و وثوق طلاب عنوان کرد و از مجمع نمایندگان طلاب خواست تا با برگزاری همایش‌های گوناگون با موضوعات دینی و ارزشی، به جهاد تبیین بپردازند.
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: بسیار خرسندم که ۱۹۶ نماینده در مجمع نمایندگان طلاب با تولید فکر، ارائه طرح و پرداختن به ایده‌های نوین، در راستای کمک به مسئولان حوزوی در تلاشند.
این استاد حوزه در پایان به موضوع شعار سال اشاره کرد و گفت: صنعت‌گران در تولید می‌توانند به تحقق شعار سال که همان مهار تورم است، کمک نموده و در مسائل اقتصادی و فرهنگی همچون حجاب نیز، می‌توان از مباحث علمی برای حل آن استفاده کرد.
همچنین در این دیدار که با حضور حجج‌اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی به‌عنوان نواب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر، رئیس این  مجمع، اظهار کرد: نمایندگان طلاب و فضلا در تلاشند که بتوانند، گامی مؤثر در خدمت‌رسانی به حوزه‌های علمیه بردارند.
وی گفت: حوزه علمیه قم پیشوای حوزه‌های علمیه جهان است و از هر لحاظ باید نمونه باشد و فعالیت نمایندگان در راستای اهدافی است که شورای‌عالی حوزه تبیین می‌کند و با نظارت جامعه مدرسین، این امور مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان گفت: خرسندیم که با اعضای شورای‌عالی حوزه و جامعه مدرسین می‌توانیم جلساتی داشته باشیم و مطالبات حوزویان را به این عزیزان برسانیم.

ارسال دیدگاه